Slashy Hero بازی “قهرمان چابک” یک بازی جذاب و پرطرفدار برای سیستم عامل اندروید است که در سبک بازی های اکشن بوده و توسط استودیو بازی سازی Kongregate ساخته و پرداخته گردیده است. این عنوان از بازی های اندرویدی با وجود جذابیت و همه پسند بودنش تا به این لحظه موفق به کسب نمره فوق العاده ی ۴٫۵ از سوی کاربران اندروید سراسر کره خاکی گردیده است.

در این بازی شما به کشت و کشتار هیولا ها در یک عمارت شبه وار و مرموز مشغول می شوید. قهرمان اصلی بازی یعنی اسلشی هرو که کنترل آن را بر دست دارید باید شب هالوین را نجات بدهد و در این مسیر باید به مبارزه با اواح و هیولا ها رفته و آن ها را از پای در آورد. شما قرار است در این بازی در قالب ۴۸ سیاه چال که با انواع نبرد های اکشن پر شده اند ساعت ها به سرگرمی چالش بر انگیز و لذت بخش مشغول شوید. با استفاده از سیستم نبرد منحصر به فرد بازی به میادین جنگ راهی شده و با گذر از هر سه مرحله ی پیاپی میتوانید چک پوینت ها را به دست آورده و به عبارتی بازی را سیو کنید. در فاصله بین هر یک از مراحل عناصر امکانت مختلفی برای تان تدارک دیده شده است تا به سفارشی سازی و افزایش توانایی های تان در نبرد ها مشغول شوید.

به گفته ی سازنده ی بازی ، این عنوان از بازی های اندرویدی بهترین بازی سال با موضوع شب هالوین می باشد که پیشنهاد می کنیم آن را از دست ندهید.

ویژگی های اصلی بازی :

– شامل ۴۸ مرحله ی سراسر اکشن و پر تحرک

– حضور ۳۰ لباس مختلف برای انتخاب

– سیستم حرکتی و مبارزه ای ضربه ای-سرعتی

– حضور اتاق های مخفی برای پیدا کردن

– شامل مود بی پایان به همراه لیدر بورد داخلی

– امکان ترکیب زره های مختلف