کامل ترین، جامع ترین و برترین برنامه مربوط به تمامی آموزش ها و ترفندهای بازی محبوب کلش آف کلنز هم اکنون در دسترس شما می باشد!

آیا شما یک بازیکن حرفه ای هستید؟ آیا فکر می کنید همه چیز را در مورد این بازی می دانید؟

بسیاری از ترفندهایی که در این بازی گنجانده شده است را تاکنون امتحان نکرده اید و حتی اسم آنها را نشنیده اید!

آیا شما یک مبتدی هستید و می خواهید اطلاعات بیشتری را در مورد این بازی بدانید:

با استفاده از این برنامه افراد مبتدی در عرض مدت کوتاهی تمامی ترفندها، اصطلاحات و ایتم هایی که مربوط به این بازی می باشد را یاد خواهند گرفت!

امکانات بی نظیر ده ها برنامه در یک برنامه گنجانده شده است و این برنامه را به جامع ترین برنامه در این زمینه تبدیل کرده است!

برنامه دارای دو سطح کلش مبتدی و کلش حرفه ای می باشد که برای تمامی سنین و افراد حتی آنهایی که بسیار حرفه ای می باشند ضروری است

در قسمت کلش مبتدی: شما با انواع نیروها، انواع روش های حمله، انواه آیتم های دفاعی، منابع مورد نیاز برای ساخت منابع و تجهیزات دفاعی در سطوح مختلف، انواع بمب ها، کاربرد هر سلاح و محل قرار گیری آن و راهکارهایی برای بالا بردن تعداد کاپ ها و افزایش تعداد حمله برای به دست آوردن مقدار بسیار زیادی منابع گنجانده شده است!

آموزش تصویری سینک کردن اطلاعات بازی کلش بر روی یک یا چندین دستگاه امری بسیار مهم

هنگامی که گوشی جدیدی می خرید یا می خواهید بازی را بر روی گوشی خود ذخیره نمایید یا بر روی چندین گوشی و تبلت به صورت همزمان بازی را اجرا نمایید این آموزش تصویری کاملا به درد شما می خورد!

کلش پیشرفته و آموزش ها و ترفندهایی که تاکنون مشاهده نکرده اید!

در سطح فعلی که شما هستید چه کارهایی باید انجام دهید تا سریعتر پیشرفت کنید؟

توضیح کامل و تصوری تمامی اتک هایی که در این بازی به کار می رود به همراه تمامی اصطلاحات فوق حرفه ای آن!

راه هایی بسیار آسان و کاملا عملی به همراه تصاویز برای به دست آوردن الماس در این بازی (چندین روش مختلف و عملی)

دیوارهای خود را به چه صورت بچینید تا دیگران به شما حمله نکنید و در سطح فعلی باید از چه نوع تجهیزات و آیتم های دفاعی استفاده نمایید؟

توضیح کامل تمام نیروهای دفاعی و برجک ها به همراه قدرت حمله و سلامتی آنها در تمامی سطوح و تاون هال مورد نیاز برای ارتقا هر کدام از آیتم های دفاعی و نیروها!

چگونه حمله کنیم تا به حداقل نیروها بتوانید کاپ مثبت به دست آوریم و منابع بیشتری را غارت کنیم؟

معرفی انواع حمله ها به صورت تصویری و توضیحات کامل و بسیار دقیق مانند: فول آرچر، آرچر جاینت، آرچر گابلین، والکری، پکا و نحوه استفاده درست و صحیح از هیلر در هنگام حمله ها!

هزینه ساهت تمامی نیروها، بهترین نیرو برای حمله، تشخیص نقشه مناسب در جنگ های مولتی پلیر برای حمله و غارت مقدار بسیاری منابع، آموزش های کاربردی در حمله های تک نفره یا سینگل پلیر و هزاران مورد دیگر!

لوت (منابع) جایزه چیست و چه کاربردی دارد؟

در این بخش از برنامه نقشه های تمامی تاون هال ها (خانه اصلی) از سطح ۱ تا سطح ۱۰ را در برنامه به همراه تمامی تصاویر و چندین مپ بی نظیر و مختلف که می توانید در هر سطحی که هستید از آنها استفاده نمایید و ببینید که به صورت جادویی چه تاثیر بسیاری بر روی بازی شما خواهند داشت و دیگر کسی به شما حمله نخواهد کرد. این بخش برنامه یکی از مهمترین و جذاب ترین بخش های آن می باشد و نقشه هایی که در برنامه قرار گرفته است بهترین و کمیاب ترین نقشه های ممکن برای هر سطح می باشد!