نسخه مود شده بازی

گروهی از قهرمانان عجیب و غریب می خواهند دنیا را نجات دهند. هیولاهای دیگر ابعاد سعی در اشغال سیاره زمین را دارند. در این بازی پر تنش و درگیرانه، با قدرت تمام این مهاجمان را نابود کنید! سکه جمع کنید و سلاح ها و شخصیت خود را ارتقا دهید تا قوی تر، سریع تر و مرگبار تر شوید!

شما باید در محیط های مختلف بگردید و با دشمنان مبارزه کنید. تیمی از قهرمانان شجاع را هدایت کنید که برای نجات دادن سیاره و جلوگیری از هجوم موجودات فضایی ارسال شده اند. هر کدام از این نفرات ویژگی ها و مهارت های منحصر به فردی دارند که می توانید آنها را ارتقا دهید. همچنین می توانید پولی که بدست آوردید را خرج کنید. ستاره ها و جمجمه ها را جمع کنید، نقشه بزرگی را با مرحله های پنهانی بگردید و به قهرمانان کمک کنید تا مهاجمان را از بین ببرند.

گروهی از قهرمانان باید دنیا را نجات دهند. بدوید، بپرید و هیولا ها را از بین ببرید. برای مدرن کردن سلاح ها و خرید لباس های جدید، سکه بدست آورید. موجودات شرور فضایی به سیاره زمین حمله کرده اند و قصد تصرف آن را دارند. شما تنها امید بشریت هستید و باید برای بقای نسل انسانی، این موجودات شرور را از بین ببرید تا بار دیگر آرامش، صلح و صفا به سیاره باز گردد. این بازی در سبک تیر اندازی و اکشن ارائه شده که با گرافیک ساده و گیم پلی روان خود، تجربه متفاوت و لذت بخشی برای شما به ارمغان می آورد. باید به قهرمانان کمک کنید تا زمین را نجات دهند.

این بازی قبلا در سبک آنلاین ارائه شده بود و با محبوبیت بالایی که در این زمینه بدست آورد، اکنون برای گوشی های اندروید ارائه شده است. کاراکتر های متنوع و منحصر به فرد و مراحل مختلف و بسیار متعدد، این بازی را تبدیل به یکی از ساده ترین، اما اعتیاد آور ترین بازی ها برای شما تبدیل می کند. بی شک شما مدت ها در این بازی جذاب و زیبا سرگرم خواهید بود!

قهرمان خود را انتخاب کنید و دنیا را نجات دهید!

ویژگی های Random Heroes:

– بیش از ۴۰ مرحله متنوع

– ۲۴ شخصیت متفاوت که هر کدام مهارت و ویژگی های خاص خود را دارند

– ۱۷ سلاح مختلف