یکی از نزدیکان شرلوک دچار دردسر شده و او از شما می خواهد تا به شبکه مورد اعتماد او ملحق شوید و برای او اطلاعات، سرنخ و پیغام بیاورید. در هر پرونده، شما باید محیط اطراف خود را تحلیل کنید، با پای پیاده، مترو و یا تاکسی در لندن حرکت کنید و ببینید چه اطلاعاتی مفید است و کدام اطلاعات به درد نمی خورند. از ذهن خود برای تجزیه و تحلیل استفاده کنید و با سرنخ ها بازی کنید تا وقتی که پرونده حل شود.

شرلوک هولمز پیام فوری بری شاما دارد. او از شما می خواهد تا به او در حل تازه ترین پرونده اش کمک کنید. با استفاده از گوشی موبایل تان، شما باید در خیابان های لندن راه بروید و به دنبال یافتن سرنخ، حل پازل ها و پرونده باشید.

با شرکت بندیکت کامبربچ به عنوان شرلوک هولمز، مارتین فریمن به عنوان جان و مارک گاتیس به عنوان میکرافت; این بازی شامل ده پرونده جدید با یک معمای فوق العاده است و شامل ویدیو، بازی، پازل و تابلو امتیازات برای بازیکنان می باشد.

با ملحق شدن به شبکه هوملس، به یکی از ستوان های مورد اعتماد شرلوک تبدیل شوید. با پیوستن به این شبکه و کمک به شرلوک هولمز در حل چند پرونده، خود را در دنیای او غرق کنید.

این نرم افزار رسمی شامل بیش از ۳۰ دقیقه محتوای ویدیویی منحصر به فرد، بازی و یک معمای کامل است که شما و شرلوک باید آن را حل کنید. پیام های شرلوک را به منبع پاسخ دهید و اطلاعات را در خیابان بیکر ۲۲۱B به او تحویل دهید. در خیابان های لندن به دنبال اطلاعات بگردید. با شرلوک و دیگر افراد در شبکه ارتباط برقرار کنید. هرچه با ارزش تر باشید، رتبه شما هم بالا تر خواهد بود.

ویژگی های Sherlock: The Network:

– شخصیت های واقعی سریال

– گیم پلی جذاب

– ماموریت های متفاوت

– ویدیو و فایل های صوتی منحصر به فرد از ستارگان سریال