امتیاز ۴٫۵ در گوگل پلی!

نسخه مود شده بازی

آیا تا به حال آرزو داشتید که مدیریت یک رستوران را بر عهده بگیرید؟! هم اکنون می توانید در یک شبیه ساز کافی شاپ مشغول به کار شوید. مراحل لازم برای باز کردن یک رستوران در یک شهر کوچک و آرام را طی کرده و به “تاتیانا” کمک کنید تا با رایحه خوش قهوه تازه در رستوران نو ساخته خود، مشتریان را به طور روزانه به سمت قهوه تازه جذب نماید.

وابسته به سلیقه خودتان در هر زمان قهوه درست کنید. آرام آرام به گسترش دادن رستوران خود مشغول شوید : تجهیزات و امکانات جدید به رستوران خود اضافه کرده و پرسنل بیشتری استخدام کنید تا بتوانید کیفیت سرویس دهی تان را بالا ببرید. سفارشی سازی دکوراسیون داخلی رستورانتان را از یاد نبرید. مبلمان زیبا و راحت، نصب تابلو ها بر دیوار ها و گل های لطیف در گلدان های زیبا، همگی از فاکتور های بیشتر شدن مشتری هایتان هستند. به یاد داشته باشید که همیشه راحتی در جزئیات خلاصه می شود. از شبیه سازی واقع گرایانه بازی لذت ببرید و تجربه یک بازی شبیه ساز رستوران را در دستگاه اندروید خود به ارمغان اورید.

بهترین قهوه های شهر را درست کنید : هر کاری برای به دست آوردن رضایت مشتری های ریز بین انجام دهید تا در آمدتان بیشتر و بیشتر گردد. بازی شبیه ساز کافی شاپ شما را به بهترین قهوه ساز تبدیل خواهد کرد.

ویژگی های Coffee Shop: Cafe Business Sim :

– رستوران رویا های خود را بنا کنید و استیل و منو سفارش مختص خود را طراحی نمایید.

– قادر هستید همه نوع قهوه ای در این بازی شبیه ساز درست کنید : آمریکانو با شکلات، قهوه اسپرسو، کاپوچینو و…

– دستورالعمل های جدیدی ابداع کرده و گسترش دهید و خریداران خود را با آشامیدنی های ویژه و اختصاصی تحت تاثیر قرار دهید.

– قابلیت اعمال دکوراسیون باب سلیقه تان در رستوران با بازه گسترده ای از انتخاب ها و عناصر متعدد وجود دارد.