یکی از برترین بازی های تخته ای با گرافیک اچ دی و خط داستانی بی نظیر!

دارنده جوایز متعدد از مراجع جهانی و معتبر!

امتیاز ۴٫۴ در گوگل پلی!

Neuroshima Hex : یک بازی سرعت عملی تاکتیکی و تخته ای است که حداکثر تا ۴ بازیکن (انسان یا ربات) به صورت همزمان را پشتیبانی می کند. کنترل گروه سربازان را در دست بگیرید و به سوی پیروزی پیش بروید. هر بازیکن یکی از ارتش های چهار گانه بازی را در دست میگیرد و به مقابله با حملات دیگری در جهانی که در طول جنگ های ۳۰ ساله، زمین را به ویرانگی کشانده اند، می پردازد. بر نیرو های تغییر پذیران که توسط عوامل تروریستی پرورش یافته اند تسلط پیدا کنید.

در این بازی قادر هستید که کنترل پایگاه مرزی جهان Neuroshima را در اختیار خود بگیرید. این پایگاه آخرین امید بشریت برای شکست دادن ماشین ها در یک جنگ غیر نظامی نامساعد می باشد. به بر ترین نیروی موجود در بازی مبدل گردید چرا که سرزمین تیزپایان هیچ ارزشی برای سرنوشت دیگر گونه ها قائل نیستند و تنها برای خشونت و وحشی گری و دیگر سرگرمی های خود زندگی می کنند.

در بازی Neuroshima Hex باید بتوانید ثابت کنید که در وجود خود قدرت بقا و زنده ماندن در شرایط غیر ممکن را دارید یا نه؟!

این بازی در جهان بازی های کارتی بسیار شناخته شده و زبان زد است و در رنکینگ های جهانی در میان ۱۰۰ بازی برتر دنیا از میان بیش از ۵۰٫۰۰۰ بازی متعدد قرار دارد. همچنین افتخار کسب مقام بهترین بازی لهستانی را در سال ۲۰۰۷ نیز به دوش می کشد.

کاربران گرامی توجه داشته باشند که نسخه اندروید مورد نیاز با توجه به دستگاه متغیر است

تغییرات این نسخه :

– تخته ها و آجر بندی های نو آورانه جدید

– گرافیک اچ دی حتی برای تبلت های با رزولیشن و ابعاد بزرگ

– بخش آموزشی بهینه سازی شده

– عمودی و افقی بودن بازی به دلخواه کاربر

– یک ارتش جدید و برطرف سازی مشکل ارتش های قبلی

– برطرف شدن ایرادات جزئی

– بر طرف شدن مشکلات صورتحساب ها