امتیاز فوق العاده ۴٫۷ در فروشگاه گوگل پلی!

گرافیک عالی و عناصر بصری جاندار!

سبک کارتی!

بازی Earthcore Shattered Elements مهارت شما را در بازی های کارتی و استراتژیکی با استفاده از موقعیت های تاکتیکی، به آزمون گذارده و نحوه تفکر شما را در بازی های استراتژیکی به چالش می کشاند. با استفاده از اقدامات تدارکاتی و به کار گیری هوشتان همچنین عدم حساب کردن بر اتفاقات غیر مترقبه و شانسی، شیوه استراتژیکی خود را بنا سازید.

عناصر جنگی :

آتش در حال سوزاندن زمین است، زمین آب را به خود جذب می کند، آب آتش را فرو می نشاند. از مهارت های کارتی خود برای پیشدستی کردن بر حریفتان استفاده نمایید و به مانند یک نبرد واقعی در هر بار استفاده از کارت هایتان بر سر مرگ و زندگی قمار کنید.

همه چیز درباره مهارت شماست :

از میان انواع استراتژی ها و اسکیل های بازی میتوانید به صورت ترکیبی در قالب صد ها شیوه متنوع استفاده کنید. آن توانایی ها چه هستند؟ مانور نظامی، ضربت مستقیم، دزدیدن مهارت ها، تغییر در عناصر و عوامل، کاهش در صد خطر پذیری و بیشتر

پیش به سوی پیروزی :

توانایی خود را دوئل های تن به تن در برابر دوستانتان محک بزنید. برای تشکیل اتحاد با غریبه ها مبارزه کنید. یا پله های ترقی را در لیگ چند لایه بازی پشت سر بگذارید که تنها بهترین بازی کنان قادر به رسیدن به صدر جدول هستند. به مانند هر فرمانده خوب دیگری در تمامی جنگ ها در قلب نبرد قرار دارید و قوه تعقل تان نقش سپاهتان را ایفا می کند.

شایان ذکر است که این بازی توسط سایت های مرجع مورد تقدیر و توصیه قرار گرفته و با امتیاز ۴٫۷ در گوگل پلی می تواند عنوان برترین بازی در سبک کارتی را از آن خود نماید.

تغییرات این نسخه :

– امکان کپی کردن کارت های قهرمان

– اسلحه خانه بازی سازی شده با گرافیک نوین و پاور آپ های جدید

– تنوع پیشامد ها در این نسخه

– اتصال بهتر و پایدار تر به اینترنت

– عملکرد بهینه سازی شده در نتیجه حصول گیم پلی روان تر