اجرا بازی فقط به صورت آنلاین

ثروت و شادی را در این بازی کشاورزی هیجان انگیز به روستای خود بیاورید! آیا آماده تلاش برای خوشبختی هستید؟ گیاهان و درخت های میوه بکارید، مراقب محصولات باشید و مهارت های ماهیگیری خود را عالی کنید تا روستاییان شما هیچوقت گرسنه شوند. یک طرح روستایی ایجاد کنید که مناسب کشاورزی باشد و در آن طویله ها، کارگاه های جدید و دیگر ساختمان ها وجود داشته باشد. با دوستان خود همکاری کنید تا همه شما در این دنیای بامزه مزرعه ها، صنایع دستی و تجارت موفق شوید!

روستایی پر از کشاورز های خوشحال را مدیریت کرده و آن را ثروتمند کنید. ساختمان های مختلف بسازید و قلمرو روستای خود را گسترش دهید. در این بازی شگفت انگیز اندروید، زندگی کشاورزی را تجربه کنید. زمین های وسیعی ایجاد کرده و گیاهان مختلف در آنجا بکارید. حیوانات اهلی را در مزرعه تربیت کنید. ماهیگیری کنید. محصولات مختلفی تولید کنید و آنها را بفروشید. تجهیزات و تزیینات لازم را برای روستای خود بخرید. برای گسترش و توسعه روستا برنامه ریزی کنید. به روستای دوستان خود سر بزنید و منتظر باشید تا آنها هم به دیدن شما بیایند.

این بازی زیبا که در سبک استراتژیک ارائه شده و از جمله بازی های آنلاین است، با تنوع بسیار بالا و محیط بسیار جذاب و بامزه ای که دارد، به شما این امکان را می دهد تا با دوستان خود همکاری کرده و مدتها از این بازی متفاوت لذت ببرید.

ویژگی های Farm Clan:

– مزرعه! می توانید ۱۷ نوع محصول مختلف در مزرعه خود بکارید و پرورش دهید.

– صنایع دستی! کالا و ابزار بسازید تا اقتصاد رشد و توسعه پیدا کند

– ساخت و ساز! بیش از ۵۰ ساختمان ویژه برای ساخت.

– تزیینات! بیش از ۲۲۰ نوع تزیینات برای زیباتر کردن روستای شما

– دفاع! ۱۴ نوع دشمن وجود دارند که باید با تمام قدرت با آنها بجنگید

– بازدید! به دوستان خود سر بزنید و به همدیگر کمک کنید.