PAC-MAN CE DX

یکی از خاطره انگیز ترین بازی ها در همه زمان ها!

قیمت در گوگل پلی ۴٫۹۹ دلار!

امتیاز ۴٫۷ ستاره در گوگل پلی اتفاقی نیست!

PAC-MAN CE DX یک بازی فوق العاده زیبا و بی نظیر می باشد که برای اندروید منتشر شده است و با قیمت بالای ۴٫۹۹ دلار در گوگل پلی استور به فروش می رسد. پک من همواره یکی از محبوب ترین و پر طرفدار ترین بازی های تاریخی در همه کنسول ها می باشد که امکان ندارد تاکنون کسی یکبار آنرا تجربه نکرده باشد! اکنون نسخه جدیدی از این بازی با نام CE DX دقایقی پیش برای اندروید در گوگل پلی استور منتشر شد و نسخه فول آن را در سریع ترین زمان ممکن پس از تست در اختیار شما قرار داده ایم.

دنیا دنیای شما است و باید تا می توانید همه چیز را در این دنیا بخورید! تمامی تلاش خود را به کار گیرید تا می توانید موجودات بیشتری را بخورید و امتیاز بیشتری در بازی کسب نمایید. این بازی ویدئویی برنده جایزه chomping شده است و نسخه جدید آن بدون شک بیشتر از همیشه اعتیاد آور خواهد بود و به یکی از محبوب ترین بازی ها در تلفن های همراه تبدیل خواهد شد.

این بازی توانسته است در وبسایت IGN که یکی از برترین سایت ها در زمینه نقد و بررسی و نمره دهی به بازی ها در تمامی کنسول ها می باشد امتیاز ۱۰ از ۱۰ را کسب کند و این به این معنی می باشد که با یک شاهکار واقعی مواجه هستیم و بس!

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را که پس از سال ها دوباره برای اندروید منتشر شده است از دست ندهید! برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید!