یک بازی ماجرایی با گرافیک انیمیشنی و سه بعدی چشم نواز!

ساخته شده بر اساس برنامه تلویزیونی Angelo Rules!

Angelo Rules – The game: یک بازی ماجرایی ساخته گروه بازی سازی TeamTO می باشد که اخیرا در فروشگاه گوگل پلی استور در دسترس عموم قرار گرفته است. داستان بازی از این قرار است که کاراکتر اصلی ماجرا یعنی آنجلو تکالیف مدرسه ای خودش را برای امروز به کلی از یاد برده است! شما باید به او کمک کنید تا با تدبیر یک نقشه زیرکانه بتواند خرابکاری خود را جمع و جور کند! شما در این مسیر تنها نیستید و دوستان آنجلو یعنی لونا و ویکتور حضور دارند تا به شما کمک کنند.

وسایل مورد نیاز را با جستو جو در خانه پیدا کنید و با استفاده از آن ها برای آلوینا تله بگذارید تا به لطف مهارت و زیرکی شما آنجلو دچار دردسر نشود. شایان ذکر است که این بازی بر اساس سریال تلویزیونی معروف Angelo Rules ساخته و پرداخته گردیده است و کاراکتر ها و عوامل بصری سه بعدی آن نیز به همان زیبایی در برنامه انیمیشنی شبیه سازی شده اند.

در طول مراحل بازی نقشه ها و تدابیر متعدد و متنوعی وجود دارند که باید بتوانید با خلاقیت و زیرکی هر چه تمام مراحل را یکی پس از دیگری به اتمام برسانید. اگر هریک از این نقشه ها کار ساز نبود نگران نباشید آنجلو نقشه های بسیاری در چنته دارد.

این نکته حائز اهمیت است که در بازی اپیزود های متعددی تعبیه گردیده که هر یک دارای ویژگی های و عوامل و داستان های متفاوتی است که می توانید ساعت ها به سرگرمی و چالش زیرکانه و حیله گرانه در آن بپردازید. در صورتی که اپیزود جدیدی از سوی شرکت سازنده ارائه گردد. بازی به طور خود کار پس از اتصال به اینترنت به شما اطلاعیه خواهد داد.

تغییرات این نسخه:

– گوشی ها و تبلت های جدیدی تحت پوشش قرار گرفته اند.