بازی Zombie Hunter: Apocalypse یک بازی شدیدا گرافیکی و اکشن شوتر اول شخص بوده که توسط شرکت بازی سازی Genera Games ساخته و پرداخته و منتشر شده و اخیرا در فروشگاه گوگل پلی توانسته است به نمره ۴٫۲ از سوی کاربران سراسر جهان دست یابد. به گفته شرکت سازنده، این بازی رتبه اول بازی های شوتر، اسنایپر و زامبی را کسب می کند و بهترین بازی زامبی می باشد. وظیفه شما به عنوان یک تفنگدار آخرالزمانی در بازی مشخص است: کشتن مردگان متحرک در سناریو های مختلف و متعدد که چالش های دشوار و پیچیده ای را با خود به همراه دارد.

هنگامی که ندای وظیفه به گوشتان رسید. برای بقا چاره ای جز مسلح شدن با قناصه های گوناگون، اسلحه های جنگی و یا حتی بازوکا، در مقابل خود نمی بینید و باید با استفاده از آن ها به شکار مرده متحرک هایی که انسان ها را طعمه خود قرار داده اند بروید و از وقوع آخرالزمان زامبی ها جلوگیری کنید.

در بازی “شکارچی زامبی” باید خودتان را برای چالش های متعدد و مختلف آماده سازید که از جمله آن ها: آتش افروزی به مانند طوفانی سهمناک به وسیله اسلحه های سنگین کالیبر بالا از روی یک هلیکوپتر به سمت نامردگانی است که به خود جرات داده اند تا سد راه شما شوند. همچنین قادر هستید تا با پرتاب موشک به سمت مهاجمان زامبی، شهر را از براندازی و اشغال نجات دهید. سریع و چابک باشید تا بتوانید گونه های جهش یافته ی زامبی ها را از پای در آورید.