۱۵۰۰۰ سال پیش، پیرمردی به شکار رفت تا برای خانواده اش غذا تهیه کند. وقتی به دنبال طعمه می گشت، دچار مشکل شد – او از راه معروف خارج شد و راهش را گم کرد. حالا باید دوباره به خانه بر گردد، و در این راه با کلی ماجرا و خطر روبرو می شود که پشت هر بوته منتظر اوست.

به یک غار نشین کمک کنید تا در سر راه خود، از موانع مختلف عبور کند. با حشرات بزرگ، دایناسور ها و دیگر هیولا ها بجنگید. این بازی شما را به عصر سنگی می برد. شما سفر خود را با یک غارنشین آغاز کنید که در حین شکار گم شد. قهرمان داستان را به مکان های روشن مانند جنگل وحشی، جنگل آفتابی، کوه، بیابان و دیگر جاها ببرید. قهرمان بازی در هر مرحله با دشمنان جدیدی روبرو خواهد شد. نوشته های باستانی را جمع کنید تا کاراکتر خود را ارتقا دهید و کمک کنید تا بهتر از پس خطرات بر آید.

در این بازی شما باید از موانع عبور کنید تا از یک محیط خطرناک ( حیوانات، حشرات، آدم خوار ها) فرار کنید، پاراگلاید کنید، میوه جمع کنید و نوشته ها را بردارید ( قدرت کاراکتر را بالا می برد) و بخشی از نقشه را پیدا کنید ( دسترسی آزاد به مرحله امتیازی). همچنین، باید از تاریکی غار رد شوید، تا بهمن و طوفان شن به شما آسیبی نرسانند و از آتشفشان فرار کنید.

گرافیک های زیبا و شگفت انگیز و موسیقی هیجان انگیز، جو جذابی را در هر یک از این مکان ها ایجاد می کنند: جنگل آفتابی، کوه ها، قله های برفی، بیابان، غار، جنگل وحشی، جنگل وحشت و جزیره غذا ( مرحله امتیازی).

کاراکتر بامزه و داستان جالب، به همراه گرافیک زیبا و محیط های متنوع، شما را برای مدت ها در این داستان به یاد ماندنی غرق خواهد کرد.

ویژگی های Prehistoric Story:

– کاراکتر بامزه

– مراحل بسیار زیاد

– موسیقی عالی

– هیولا های ماقبل تاریخ

– گرافیک عالی

– محیط های زیبا