مدیریت پارک در زمره برترین بازی های اندروید با موضوع مدیریتی برای سیستم عامل اندروید است که اخیرا توسط گروه بازی سازی مشهور Atari, Inc ساخته و پرداخته گردیده و برای کاربران سراسر جهان در فروشگاه گوگل پلی در دسترس قرار گرفته است. در ابتدای کار مدیریت یک پارک بر عهده تان قرار می گیرد که باید آن را گسترش داده و به سلیقه خود سفارشی سازی کرده و آن را توسعه دهید و مبدل به یک پارک همه منظوره و بی نظیر نمایید. ضمن استفاده از استراتژی مناسب در مدیریت آن باید راهکار هایی برای بهبود وضعیت عمومی پارک نیز ارائه دهید. همچنین بازی این امکان را دارد تا به صورت آنلاین با بازیکنان سراسر جهان به رقابت بپردازید. این بازی در ابتدا برای کامپیوتر عرضه شده بود که امروز نسخه اندرویدی آن را در اختیار شما قرار می دهیم. باید اشاره نمود که بازی دقیقا مشابه نسخه کامپیوتری آن و با دقت نظر بسیار ساخته و پرداخته شده است و تمام ویژگی ها و امکانات نسخه کامپیوتر را داراست. در بازی مراحل متعددی وجود دارد و می توانید با به پایان رساندن پی در پی هر کدام شهرت بسیاری به عنوان یک سرمایه دار ثروتمند کسب نمایید و ساعت ها سرگرم شوید.

در ابتدا پارک شما فضای زیادی ندارد و بالطبع وسایل بازی زیادی هم نخواهد داشت اما رفته رفته با درآمدی که از طریق فروش بلیط وسایل بازی و همچنین فروش بستنی، فست فود و… کسب می کنید می توانید برای پارکتان وسایل بازی جدیدی خریداری کرده و در صورت مواجه شدن با کمبود جا زمین های اطراف را نیز خریداری نمایید. با پیشرفت در بازی وسایل هیجان انگیزتری را نیز می توانید خریداری نمایید که این کار باعث پر زرق و برق تر شدن شهر بازی شده و افراد بیشتری را مجاب می کند تا به پارک شما بیایند.

علاوه بر خرید وسایل بازی شما می توانید برای راحتی بیشتر مشتریان خود، فروشگاه مواد غذایی، رستوران و حتی بستنی فروشی نیز احداث نمایید تا هم رضات بیشتری را جلب کرده و هم درآمد خود را بیشتر نمایید. همچنین شهر بازی شما مجهز به یک پارکینگ بسیار بزرگ می باشد که در ابتدا احتمالا شاید یکی دو تا ماشین بیشتر در آن دیده نشود اما زیاد نگران نباشید چراکه اگر بتوانید وسایل بازی مهیج و جدیدی را به پارک خود اضافه کرده و رضایت مردم را جلب نمایید، تعداد این ماشین ها روز به روز افزایش یافته و روزی می رسد که مشتریان شما برای سوار شدن به یک چرخ و فلک ساده ساعت ها در صف انتظار خواهند نشست!

عنوان RollerCoaster Tycoon 4 Mobile حس واقعی مدیریت یک شهر بازی را به شما منتقل خواهد کرد چراکه کمپانی سازنده آن یعنی Atari با شناخت صحیح از علایق مخاطبش پا به میدان گذشته و این بازی بسیار محبوب را که تا کنون نزدیک به ۱۰ هزار بار دانلود را به خود دیده، در گوگل پلی منتشر کرده است. آتاری وسایل بازی متنوعی را همچون چرخ و فلک، سورتمه، قطار وحشت و… در این عنوان گنجانده است تا بتواند حس واقعی یک مدیر شهر بازی را به شما منتقل کرده و ذهن شما را نسبت به اقتصاد به چالش بکشد.

گرافیک بازی در کنار رنگ و لعاب شاد و مفرح آن هم کاملا قابل قبول می باشد. البته شاید جزئیات بازی زیاد به تصویر کشیده نشده باشد اما برای یک بازی آنلاین در سبک استراتژی کافی به نظر می رسد و می تواند مخاطب را کاملا راضی نگه دارد.

لازم به توضیح است که: عنوان RollerCoaster Tycoon 4 Mobile قابلیت اجرا به صورت آفلاین را نیز دارد اما این حالت بیشتر جنبه نمایشی دارد و اگر بخواهید وسیله ای را احداث کرده و یا سکه های بدست آمده از فروش بلیط را جمع آوری کنید، به اینترنت احتیاج خواهید داشت. لذا پیشنهاد می کنیم در زمان بازی کردن حتما آنلاین باشید تا مشکلی برایتان پیش نیاید!