دیکشنری PersianDic v2.3 فارسی به انگلیسی همراه با دیتابیس
دو دیکشنری در یکی!

دیکشنری انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی PersianDic به جرات یکی از قدرتمند ترین دیکشنری های فارسی زبان است که هر دو قابلیت را دارد!

دیتابیس انگلیسی به فارسی حدود ۱۴۶۰۰۰ لغت دارد و دیتابیس فارسی به انگلیسی حدود ۸۴۰۰۰ لغت!

دیتابیس دقیقا مشابه دیتایس بابیلون است و دیتابیس برنامه و پلاگین ocr و فونتها از داخل برنامه قابل نصب میباشد و نیاز به ریختن فایلهای جداگانه ندارد!
یعنی شما به هیچ فایل دیگری به جز این فایل apk برای دانلود و نصب ، احتیاج ندارید!

برنامه لغات فارسی و انگلیسی را بصورت آفلاین و از طریق دیتابیس معنی می کند و اگر به اینترنت متصل باشید میتوانید از هر زبانی به هر زبانی معانی لغات خود را از برنامه درخواست کنید تا نر افزار از طریق موتور مترجم گوگل معنی لغت مورد نظر را به شما ارائه کند! پیشنهاد می کنم این دیکشنری قدرتمند را از دست ندهید.

 


دیکشنری PersianDic v2.3 فارسی به انگلیسی همراه با دیتابیس
توضیحات برنامه :
از منوی فونت داخل خود برنامه هم میتونید فونت دلخواه خودتون رو برای نمایش متون انتخاب کنید.فقط باید بعد از انتخاب فونت یکبار از برنامه خارج و مجددا وارد بشوید.اگر مایل باشید میتونید فونتهای دیگه ای رو خودتون در داخل فولدر persiandicfonts که روی مموری کارت شما هست بریزید.

برای تغییر دیکشنری از فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی با نوک انگشت جای دوتا پرچم رو عوض کنید و کیبرد رو بصورت دستی از طریق input method تغییر بدید.
ازطریق منوی برنامه و رفتن به بخش setup میتونید دیتابیس برنامه و پلاگین ocr و فونتهای متفوت رو برای برنامه نصب کنید!
نکته مهم : چون بعد از نصب برنامه نیاز به فایل های دیگری دارد ، باید حداقل ۵۰ مگابایت فضای خالی در مموری خود داشته باشید تا برنامه فایل های مربوطه خود را از حالت فشرده خارج کند!