یک بازی هیجان انگیز جنگی دیگر در سبک اول شخص تیر اندازی

جنگ جهانی سوم شروع شده و هر کشور، شهر، و خیابان تبدیل به میدان جنگ شده است. دنیای تانک ها است و بی شک این ماشین دیگر سلاح های جنگ مدرن را مغلوب کرده است. در حالی که از شهر دفاع می کنید، حالت هجومی به خود بگیرید و به مقر دشمنان حمله کنید. شما در هر ماموریت با مقاومت مواجه خواهید شد. سرباز ها، تانک ها، هام وی ها و هلیکوپتر های آپاچه به شما حمله خواهند کرد اما باید تمرکز خود را حفظ کنید و مناطق خطرناک را خنثی کنید و ارتش بی رحم را به عقب برانید

شهر دارد در شعله ها می سوزد. صدای آر پی جی، تفنگ، و حمله های هوایی نمی گذارند شما آرام باشید. صدای برخورد گلوله ها به فلز تنها صدایی است که تا پایان جنگ خواهید شنید!

تنها کاری که باید بکنید، دفاع از سرزمین تان است. تک تیر انداز های دشمن در هر ساختمان هستند، این قاتلان به دنبال هدف های با ارزش اند. قبل از اینکه شما را بکشند آنها را از پای در آورید.

تانک قدرتمندی که دارید را می توانید تقویت کنید، می توانید برای محافظت، یک سپر بخرید، و برای افزایش انرژی، کیت حیاتی تهیه کنید. در زمانی که محاصره شدید، می توانید دستور حمله هوایی بدید، و می توانید برای استراتژی هجومی، موشک خریداری کنید. ماشین های دشمن را منفجر کرده و سربازان آنها از پای در آورید.

چشم تمام کشور به شماست، باعث افتخار آنها شوید!!!

ویژگی های Tank War-Revolution:

– سلاح های مختلف و متنوع

– انواع زره برای محافظت

– کیت پزشکی

– حمله هوایی

– دشمنان دارای هلیکوپتر، هام وی و تانک هستند

– ماموریت های سخت

– مسلسل و آر پی جی های تقویت شده

– کنترل های بهینه

– محیط بی نظیر سه بعدی

– افکت های صوتی واقعی

– گرافیک بی نظیر