به بازی Ready, Set, Rescue خوش آمدید! ساخته کمپانی Sunstorm در سبک کژوال می باشد که اخیرا در فروشگاه گوگل پلی برای کاربران اندروید عرضه شده است. حیوانات مختلف را با بیش از ۳۵ گونه متعدد نجات دهید و به اندوخته خود بیافزایید. به دنبال حیوانات مخفی موجود در مراحل بازی بگردید تا پس از یافتن آن ها سورپرایز شوید. برای رسیدن به پیروزی باید همه آن ها را گرد هم اورید. به شخصیت اصلی بازی یعنی آنا کمک کنید تا همه حیوانات بازی را نجات دهد تا به پیروزی برسید.

حیواناتی از میان دوست داشتنی ها مثل سگ ها گربه ها سگ های پشمالو و مرغ ها را نجات دهید. همچنین حیوانات مزرعه ای مانند اسب ها اسب های پا کوتاه خوک ها و … را در بازی مشاهده خواهید کرد. حیوانات وحشی جنگلی از جمله پرنده ها راکن ها و روباه ها همچنین حیواناتی از قطب شمال از قبیل خرس قطبی پلنگ گربه وحشی و پنگوئن ها شما را سرگرم خواهند کرد. حیوانات کمیاب و خاص نیز در گوشه و کنار بازی به چشم می خورند. می توانید یک پاندا را نجات داده یا حتی یک حیوان اهلی دست آموز نیز برای خود داشته باشید.

غذا های متعددی برای سیر کردن حیوانات در بازی وجود دارد برای افزایش مهارت خود در بازی از تمامی آن ها بهره ببرید.

پیدا کردن برخی از حیوانات دشوار است اما آن چه که در این بازی زیاد دارید زمان است! آپگرید های متعدد انجام دهید تا بتوانید حیوانات بیشتری را نجات بدهید.

از اکسیر های جادویی استفاده کنید میتوانید به دفعات از عصای جادویی نیز استفاده کنید. از بوته های جادویی نیز کمک بگیرید.

تغییرات این نسخه:

– برطرف شدن مشکلات متعدد و باگ های مختلف

– بهینه سازی و آپتیمایز برای اجرای روان تر و بهتر و افزایش کارایی بازی

– دارنده امتیاز ۴٫۳ از فروشگاه گوگل پلی