This War of Mine یک بازی فوق العاده زیبا و جذاب می باشد که برای اندروید منتشر شده است و با قیمت بالای ۹٫۹۹ دلار در گوگل پلی استور به فروش می رسد و دارای امتیاز بسیار بالای ۴٫۶ ستاره می باشد که ما امروز برای شما نسخه فول و خریداری شده بازی را به همراه ۴ دیتا و فایل نصبی مختلف قرار داده ایم تا هیچ مشکلی در نصب و اجرای بازی نداشته باشید و هزینه اضافی برای خرید مراحل و آیتم ها پرداخت نکنید. این بازی یکی از بازی های معروف و سرشناس می باشد که پیش از این برای Pc منتشر شده بود و چندی بعد برای سیستم عامل ios منتشر شد که اکنون نسخه اندروید این بازی منتشر شده است و در اختیار شما قرار داده ایم.

دنیا به هم ریخته است و هرج و مرج همه جا را فراگرفته است، هیچ چیزی درست نیست و مردم همه گرسنه و مریض می باشند، اکنون گروهی از نیروهای آموزش دیده و شجاع گرد هم آمده اند تا برای مبارزه با این مشکل راهی پیدا کنند و به مرکز تولید مواد غذایی و داروسازی حمله کنند تا راهی برای رفع این مشکل بزرگ پیدا نمایند.

دانلود This War of Mine 1.5.10 بازی جنگ بزرگ اندروید + دیتا + مود

اکنون در این بازی شما در نقش یک سرباز آموزش دیده و یک نیروی ویژه به حساب می آیید که وظیفه دارید هدایت و راهنمایی سایر نیروها را برعهده بگیرید و از دشمنان که باعث به وجود آمدن این شرایط شده اند انتقام شدیدی بگیرید. در این بازی علاوه بر رهبری نیروها هدایت و مدیریت پر پناهگاه ها بر عهده شما می باشد و می توان گفت که بازی دارای سبک جدیدی می باشد که پیش از این شاهد حضور اینگونه بازی ها در سیستم عامل اندروید نبوده ایم! اگر شما هم به دنبال یک بازی اکشن، گرافیک بالا و جذاب با داستان عالی و گیم پلی بی نظیر می باشید پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی فوق العاده را از دست ندهید! برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید!