لانچر زیبای هانیکامب با امتیاز بالای ۴٫۸ از ۵ در پلی استور

Honeycomb Launcher یک لانچر کم حجم و زیبا برای گوشی و تبلت های اندرویدی است که به شکل لانه زنبور عسل طراحی شده است . این لانچر بسیار سریع بوده و هر تابع درخواست شده را حداکثر در ۳ ثانبه اجرا میسازد . برقراری تماس و یا ارسال پیام به مخاطبین در کنار اجرای اپلیکیشن ها تنها در ۳ ثانیه بسیاز جذاب خواهد بود . این لانچر امکان اجرای برنامه در حین کار با نرم افزار دیگرا را فراهم میکند . تمامی امکانات این لانچر بصورت رایگان میشود . اسکن فوری کدهای QR و بارکد ها نیز به راحتی انجام شده و سریع ترین دسترسی را به چراغ قوه خواهید داشت . تمامی نرم افزار های محبوب مثل فیسبوک و پاندورا از طریق صفحه اصلی لانچر در دسترس هستند . علاوه بر این سوئیچ بین صدا، لرزش و حالت بی صدا خیلی سریع انجام شده و امکان چرخش خودکار صفحه نمایش نیز دم دست میباشد .این لانچر محبوب با داشتن توابع خاص بیشترین امکان شخصی سازی را در لانچر های موجود به کاربران خود ارائه میدهد .

ویژگی های مهم نرم افزار Honeycomb Launcher :

سریع : برقراری تماس و ارسال پیام تنها با یک کلیک

آسان : راه اندازی برنامه های مورد علاقه خود به راحتی و بدون خروج از برنامه جاری

هوشمند : لانچر بصورت هوشمند هنگام انجام بازی و اجرا نرم افزار از ورود اجزا مزاحم جلوگیری میکند .

راحت : دسترسی به نرم افزار و ابزار های مورد علاقه حتی از لاک اسکرین

طراحی ظریف : کریستال های زیبا و براق لانه زنبوری با انیمیشن های جذاب تجربه فوق العاده ای را هدیه میدهد .

شخصی سازی : استفاده از توابع زیاد و خاص در لانچر امکان شخصی سازی زیاد را فراهم میکند .

برای پاک کردن این لانچر به طریق زیر عمل کنید:

وقتی قفل صفحه نمایش فعال شده باشد، سیستم اندروید به شما اجازه حذف Honeycomb Launcher به صورت طبیعی را نمی دهد. اگر نیاز به حذف این لانچر دارید، دو راه وجود دارد:
۱٫ تنظیمات Honeycomb Launcher را باز کنید، گزینه Uninstall را پیدا کنید.
۲٫ به System settings -> Security -> Device administrators بروید و Honeycomb Home را پیدا کنید، سپس Honeycomb Home را غیر فعال کنید.