تجربه واقعی اسکی روی آب! این بازی موبایل توسط شرکت اینتلی سافت، طراح و منتشر کننده بازی های آنلاین ساخته شده است. این بازی اسکی روی آب بیش از ۱ میلیون بازیکن در تمام دنیا دارد!

با تنوع تحسین بر انگیز بیش از ۳۰۰ موج واقعی، گرافیک شگفت انگیز و کنترل های صفحه لمسی، این بازی باعث می شود که به آسانی دور دنیا سفر کنید، موج های عالی را سوار شوید، موج ها روی سر شما فرود بیایند و حرکت های جذاب و بزرگی را در هر کجا انجام دهید! این بازی بهترین شبیه سازی اسکی روی آب است که با کنترل ها، موج ها و حرکات واقعی، حس خالص موج سواری را به شما می دهد.

این بازی در سبک بازی های ورزشی و مسابقه ای ایجاد شده که با قابلیت آنلاین، می توانید دوستان خود را به رقابت دعوت کرده تا مهارت های خود را به رخ آنها بکشید و یک بار برای همیشه مشخص کنید که چه کسی سلطان موج های دریاست. این بازی با گرافیک عالی و تنوع موج ها و امکان طراحی لباس، تبدیل به یکی از اعتیاد آور ترین بازی های ورزشی شده است!

ویژگی های The Journey – Bodyboard:

– بیش از ۳۰۰ موج واقعی مانند پایپ لاین، تیهاپو، مونداکا، ال فرانتون و وج

– فیزیک واقعی که امکان انجام حرکات موج سواری واقعی مانند معلق زدن، برعکس ماندن در هوا، به جلو پرش کردن و ARS را ممکن می سازد

– طراحی با محصولات واقعی از برند هایی مانند پراید بادی بوردز، هابوردز، ساینس و غیره

– آموزش مفصل و نکات موج سواری از افراد حرفه ای و قهرمانان موج سواری مانند پیر لوئیس کاستس، مایک استوارت، جف هابارد، جرد هیوستون و دیگر موج سواران

– امکان دعوت کردن دوستان به بازی آنلاین

– ارتقای پی در پی گرافیک و به روز رسانی های مختلف و بهینه سازی بازی برای دستگاه های مختلف