یوری نینجا یک بازی پی پایان اکشن است. در این بازی باید بکشید تا زنده بمانید. اگر عاشق نبرد های نا محدود هستید، باید این بازی را امتحان کنید.

در اینجا شما یک بازی پر از ماجراجویی و نبرد های حماسی را تجربه می کنید. مبارزه و اکشن در این بازی وجود دارند. همچنین یک ماجراجویی بزرگ در این بازی موجود است. در این بازی شما یک کاراکتر را کنترل می کنید، با دشمنان مختلف روبرو می شوید. این دشمنان می خواهند به شما صدمه بزنند. از سلاح های مختلف برای زنده ماندن استفاده کنید. قبل از اینکه به شما صدمه بزنند، باید از شرشان خلاص شوید. با قدرت ها و سلاح های ویژه خود آنها را بکشید. هر دشمن کاملا متفاوت از بقیه خواهد بود.

با قدرت ها و سلاح های ویژه خود آنها را بکشید. این سلاح ها و قدرت های ویژه به شما امکان مبارزه و زنده ماندن را می دهد. از استراتژی های خود برای این بازی به نحو احسنت استفاده کنید. این بازی شما را مدتها سرگرم خواهد کرد و لذت و سرگرمی بی پایانی به شما خواهد داد.

آیا شنوبی لایقی هستید؟

به عنوان یک سایه در شب، دودی در گرد و خاک، خود را به قلب معبد نفرین شده برسانید.

دشمن راه های شما را می داند و به اندازه شما در هنر پنهان شدن و حمله های غافلگیرانه ماهر است. تله ها و غول های مرگبار سعی دارند تا ماموریت شما را به پایان برسانند، همه شان را بکشید!

ویژگی های بازی Yurei Ninja:

انواع دشمنان برای مبارزه.

– سلاح های مختلف برای استفاده و مقابله با دشمنان.

– کاراکتر های مختلف با توانایی های مختلف.

– در محیط های بی نظیر مبارزه کنید.

– مبارزه های حماسی با غول ها که شما را به عصر جدیدی از مبارزه می رساند.

– گرافیک دقیق و با کیفیت

– گیم پلی سریع اکشن/ ماجراجویی

– به روز رسانی های جدید