آیا تا به حال نقش سیستم دفاعی بدن را به عهده گرفته اید!

یک ایده نو آورانه در ژانر اکشن!

امتیاز ۴٫۵ در فروشگاه گوگل

BIOWARS: Blastor’s Saga: شما در درون بدن یک بیمار قرار دارید و شاهد مبارزه سخت میان ویروس ها، باکتری ها و عوامل بیماری زا بر علیه سیستم دفاعی بدن انسان هستید. کاراکتر قهرمان بازی یک لنفوسیت B است که هدایت آن را شما بر عهده دارید که وظیفه دارید با از بین بردن عوامل بیماری زا و دستیابی به رئیس آن ها و در نهایت نابود سازی کامل بیماری، فرد مبتلا را نجات دهید. مراحل گوناگون و متعددی در بازی ساخته و پرداخته گردیده که شامل؛ مبارزه با انوع ویروس ها و باکتری ها و در نهایت مواجهه با سر منشا بیماری که رئیس قدرتمند و نهایی هر مرحله می باشد. این بازی علاوه بر این که قادر است شما را ساعت ها سرگرم نموده و اوقات خوشی را برایتان به ارمغان آورد، اطلاعات پزشکی و نحوه عملکرد سیستم دفاعی بدن انسان را برایتان بازگو خواهد کرد.

این بازی در سبک اکشن سرگرم کننده بوده که توسط کمپانی نیویورکی به نام Gabriel Creations ساخته و پرداخته گردیده و در دسترس کاربران اندرویدی قرار گرفته است. کاراکترها و داستان های این بازی برگرفته از کتاب های BIOWARS بوده و براساس اتفاقات و ماجراهای موجود در آن ها شکل گرفته است. به طوری که خط داستانی بازی تماما درون بدن یک انسان به تصویر کشیده شده است.
شایان ذکر است که این بازی در سبک اکشن شوتر طبقه بندی می گردد و از گیم پلی جذابی برخوردار است که در کنار گرافیک و صداگذاری طلوب می تواند انتخاب بسیار هوشمندانه ای برای گذاراندن اوقات فراغت شاد و فرح بخشی برای شما مخاطبان سایت باشد.

ویژگیهای بازی BIOWARS: Blastor’s Saga:

– بازه کاراکترهای متنوع و گوناگون موجود در داستان اصلی

– وجود تقویت کننده ها و پاورآپ‌های متعدد

– گرافیک مناسب و گیم پلی دوست داشتنی

– کاوش منبع آلودگی یا به عبارتی رئیس مرحله ضمن انجام نبردهای نفس گیر با عوامل بیماری