یک بازی جنجالی از یک کمپانی جنجالی!

هوش مصنوعی بازی، شما را به تحیر وا میدارد!

یکی از جنجالی ترین بازی های استراتژیک حال حاضر

:Plunder Pirates بازی کاملا نو آورانه به نسبت دیگر دستاورد های Rovio است. حال زمان آن رسیده که این کمپانی مشهور پای به عرصه بازی های استراتژیک نهاده و حرفهایی را به رقیبان خود دیکته کند که تا به این لحظه نیز در کار خود موفق بوده است. بازی Plunder Pirates در ابتدا برای سیستم عامل IOS عرضه شد که پس از مدتی، شاهد عرضه آن برای پلتفرم اندروید در سایت گوگل پلی هستیم.

این بازی حول کشمکش های میان دزدان دریایی داستان پردازی شده که در آن باید به نبرد دزدان دیگر رفته و پس از مغلوب کردن آن ها جزیره شان را تسخیر نمایید. هدف نهایی شما رسیدن به غنایمی است که این دزدان جمع آوری کرده اند. شما با به دست آوردن غنایم آنها، می توانید منابع خودتان را افزایش داده و از انها برای ساخت و ساز و یا خرید استفاده کنید. در این بازی شما نیز یک جزیره در اختیار خواهید داشت. جزیره ای که به عنوان پایتخت شما شناخته می شود. در این بازی نیاز دارید که به ساخت ارگان های مختلف در جزیره بپردازید در حالی که تمام اهرم های مدیریتی تان واقع در جزیره اصلی می باشد. بناها و ارگان هایی نظیر سربازخانه، منابع طلا، لوازم جنگی و … در این جزیره قابل ایجاد هستند. البته لازم به ذکر است که که ساخت برخی از بناها در سطوح بالاتر ممکن است چندین روز زمان ببرد که باید تا ساخت کامل آن صبر کنید.

بازی مجموعا در حول حمله به جزایر دیگر و به دست اوردن غنایم هر یک میگذرد. باید به جزیره هایی حمله کنید که مطمئن هستید می توانید آن را نابود کنید. جزیره هایی که دارای قدرت بالایی هستند، به سختی نابود خواهند شد در این بازی ۱۰ نوع دزد دریایی گوناگون را مشاهده خواهید کرد که می توانید سربازهای خود را از میان آنها خریداری کنید. تعداد محدودی از سربازها در ابتدای بازی قابل خریداری خواهند بود و سربازهایی که دارای قدرت های ویژه ای هستند، در مراحل بالاتر باز خواهند شد. همچنین امکان ارتقاء دادن تمام سربازها و افزایش قدرت ها و استقامت آنها نیز در بازی تعبیه شده است.

گرافیک بازی با وجود آدمک های کوچک و دوست داشتنی آن کاملا بی عیب و نقص بوده و شما را به وجد خواهد آورد.

بازی قارت دزدان دریایی یک بازی بسیار جدید و جنجالی است که بدون شک پس از اندک زمانی مورد توجه بسیاری از کاربران خواهد گرفت.