گرافیک مسحور کننده به اضافه محیط و عناصر تعاملی بازی !

امتیاز ۴٫۶ در گوگل پلی !

تلفیق سبک اکشن و نقش آفرینی در یک باز استراتژیکی !

Dungeon Crisis: در این بازی قادر هستید چاشنی اکشن مبارزه ای را با عناصر نقش آفرینی و سه بعدی در جهان مادی، تلفیق نمایید. شیوه و سبک و سیاق “برج دفاعی” بازی به علاوه عوامل محیطی تعاملی بدین معنا که محیط و اشیا و پیرامون کاراکتر ها متاثر از حرکات و اعمال شما در بازی تغییر شکل و رفتار می دهند، همگی دست به دست هم داده تا تجربه تکرار نشدنی و بی سابقه ای را از یک بازی نقش آفرینی جدید که هرگز مانند آن را در گوگل پلی مشاهده نکرده اید برای شما به ارمغان اورند.

ویژگی های Dungeon Crisis:

* این بازی در تمامی دستگاه های اندرویدی، چه تبلت و چه گوشی، با هر ورژن از سیستم عامل قابل اجراست.

* رابط کاربری بسیار روان و کاربر پسند و تک لمسی و بی دردسر در هنگام جنگ

* خود را برای حیرت زده شدن از گرافیک مسحور کننده این بازی استراتژیکی آماده کنید. جزئیات بصری بازی به قدری غنی هستند که گویی عناصر بازی در صفحه دستگاهتان زنده گردیده اند.

* به مساف گله های جدیدی از هیولا ها ودشمنان اهریمنی که هر یک به تنهایی شما را به شگفتی وا خواهد داشت، بروید.

* با استفاده از قلعه ها و برج های رهبری، از قلمرو خود در برابر دشمنان محافظت نمایید.

* گزینه های بسیار متنوعی در طول خط داستانی بازی حضور دارند تا بتوانید سیر تکامل و پیشرفت خود را در مراحل و ماموریت ها سرعت ببخشید.

* با کسب دارایی و سرمایه بیشتر قابلیت هایی نظیر : سلاح های قدرتمند، آیتم های متعدد، و اهرم های مدیریتی جدید برای شما آنلاک خواهد شد.

* ساعت ها در حول ماجرا ها و حماسه های این بازی اکشن و نقش آفرینی سرگرم شوید، بر نیرو های شیطانی با شمشیر و جادو غلبه کنید و در نهایت با سرنوشت نهایی خود رو به رو گردید.