Terminal Velocity

۲٫۹۹ دلار قیمت در گوگل پلی!

امتیاز ۴٫۰ در گوگل پلی!

Terminal Velocity یک بازی فوق العاده زیبا و جذاب می باشد که برای اندروید منتشر شده است و بدون شک علاقه مندان بازی های سبک اکشن و گرافیک بالا را شگفت زده خواهد کرد. این بازی فوق العاده با قیمت بالای ۲٫۹۹ دلار در گوگل پلی به فروش می رسد و نسخه ای که در اختیار شما قرار داده ایم نسخه فول بازی می باشد.

در آینده بسیار دور سیستم ها دچار مشکل می شوند و جنگ عظیمی بر روی کره زمین اتفاق می افتد. هدف از این جنگ با انسان ها از بین بردن تمامی منابع حیاتی و نیروهای مورد نیاز بشر در شهرهای مختلف می باشد و رفته رفته نابودی کل انسان ها و تصرف سیاره انسان ها است! در این بازی اگر تلاش نکنید و برای مبارزه با این موجودات راه چاره ای پیدا نکنید به زودی شما و زمین نابود خواهید شد. در این بازی شما در نقش یک خلبان حرفه ای در آرس اسکادران می باشید و اکنون وظیفه دارید با خطرناک ترین و سریع ترین وسیله پرنده ای که ساخته دست بشر می باشد پرواز کنید و دشمنان را نابود نمایید. شما باید بسیار دقت کنید و سریع و حرفه ای عمل کنید زیرا کوچکترین اشتباه ممکن است شما را نابود نماید و در نهایت مرگ شما منجر به نابودی کره زمین می گردد.

ویژگی هایی که باعث جذابیت Terminal Velocity می گردد

– گرافیک بسیار بالا و سریع بازی و محیط دیدنی

– گرافیک سوپر VGA

– بیش از ۶ دقیقه رندر سینماتیک

– پشتیبانی از کنترلر

– Terminal Reality آشنا به نظر می رسد!

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.