Tactile Wars یک عنوان جذاب و سرگرم کننده در سبک استراتژی می باشد که به محبوبیت قابل قبولی دست پیدا کرده است. این عنوان تا کنون بیش از یک میلیون بار دانلود از گوگل پلی را تجربه نموده و موفق به کسب امتیاز خوب ۴٫۴٫ از ۵ شده است. در ثبت امتیاز خوب Tactile Wars که توسط تیم بازی سازی ANKAMA GAMES روانه گوگل پلی شده بیش از ۱۰۰ هزار نفر نقش داشته اند.

Tactile Wars: از سراسر جهان به جمع بازیکنانی بپیوندید که در یک بازی اکشن ، سرعت عملی و رنگارنگ گرد هم آمده اند. فرماندهی سربازان کوچک رنگی را که با ابزار رنگ کاری مسلح شده اند، بر عهده بگیرید. وظیفه شما در این بازی استراتژیک در سبک آرکید، کاملا مشخص است: غلمرو هم مسافان خود را با استفاده از شلیک گلوله های رنگی ، تحت تصرف خود در آورید.

رنگ مربوط به تیم خود را انتخاب کنید این رنگ سراسر تیم شما را متشکل میشود. به رنگ های دیگر غلبه کنید و آن ها را به زانو در آورید. امکانات تاکتیکی بازی موجب دو چندان شدن هیجان بازی میگردد که از جمله آنها میتوان به: پیاده نظام رنگی، مین ها، تانک ها، جان پناه ها، اجیر کردن سرباز های مزدور، به روز رسانی های گروهی، و اتحاد با دیگر بازیکنان، اشاره کرد که استفاده درست و به موقع از هریک، استراتژی شما را غیر قابل شکست می نماید.