حس قهرمان بودن را تجربه کنید

RESCUE: Heroes in Action: در دنیایی قدم گذارید که قرار است با واحد آتشنشانی خود تصمیمات حساسی درباره مرگ و زندگی اشخاص اتخاذ کنید. معنای یک قهرمان واقعی بودن را در عمل لمس کنید. هنگامی که صدای آژیر در خیابان ها به گوش میرسد و انعکاس آبی رنگ چراغ ها روی پنجره های خانه ها نقش میبند و لحظه ای که دود سیاه تر از قیر آتش سوزی به چشم میخورد، صدای فریاد “آب را بازکنید” یک چیز را به ذهن همگان القا می نماید: این که سازمان آتشنشانی اینجاست تا باز هم در نبرد با شعله های آتشی سوزان، پیروز گردد.

در این بازی شبیه ساز، تجربه مهیجی از فعالیت های روزمره یک شهرک بزرگ آتشنشانی را که برای دستگاه های اندرویدی ساخته و پرداخته شده است ،در ذهنتان می نگارد. “هر روز جان چند نفر را در مراحل متعدد نجات خواهم داد؟” از همان ابتدای بازی این سوال را بار ها و بار ها از خود میپرسید. تیم خود را متشکل از تاثیر گذار ترین مردان و زنان آتشنشان شکل دهید و به سرعت، ناوگان امداد رسانی خود را از ماشین های آتشنشانی گرفته تا ابزار و وسایل ، گسترش داده و به روز رسانی کنید.

شما استحقاق آن را دارید که به سوال “آیا شما تا به حال یک قهرمان واقعی بوده اید” پاسخ دهید.

ویژگی های RESCUE: Heroes in Action:

– کنترل بسیار آسان گیم پلی

– قابلیت سفارشی سازیِ یونیفرم ها و ماشین ها در رنگ ها ، قالب ها و آرم های بسیار متنوع

– سناریو های متنوع آتشنشانی، در حال اجرا در کلان شهر ها

– پرواز و فرود اضطراری در مکان های مختلف

– ترکیب استراتژی ها و شبیه سازی بازی توسط سازندگان آن به طور مجذوب کننده ای تاثیر گذار خواهد بود

– وجود امکان ارتقا تانکر ها، افزایش حریق زدایی فشار آب، تقویت موتور ماشین ها، افزایش برد پاشندگی شلنگ آتش نشانی، مقاوت بیشتر لباس ها و افزایش ظرفیت تانکرها

– تک تک شخصیت های بازی دارای زندگی نامه مخصوص به خود میباشند.