توردو فرانس یکی از بزرگترین رویداد های ورزشی سال است و دوچرخه سواران بسیاری را از تمام دنیا جذب می کند. آنها فقط یک هدف در ذهن دارند: پیراهن زرد رنگ و جایی در تاریخ ورزشی و شکوه. این بازی بهترین شبیه سازی را ارائه می کند که در آن می توانید تجربه واقعی دوچرخه سواری را داشته باشید. این بار، شما تیم خود را درست می کنید، دوچرخه سواران را انتخاب می کنید، در حالت جدید چند نفره، گرافیک های واقعی، مسابقه های زمانی و خیلی چیز های دیگر. می توانید اسم، پیراهن و پرچم تیم خود را بسازید.

هر عضو تیم تان روی شما حساب می کند تا آنها را در چالش زندگی اش راهنمایی کنید. بعد از سالها تمرین سخت، فداکاری و از خودگذشتگی، آنها با هم جمع شده اند تا پیراهن معتبر توردوفرانس را از آن خود کنند.

شما باید برای آنها همه تلاشتان را کنید: نقاط قوت و ضعف هر دوچرخه سوار را آنالیز کنید. جزییات مراحل را در این نسخه بررسی کنید و برای رسیدن به پیروزی، یک استراتژی طراحی نمایید.

برای نشان دادن قدرت خود در این مسابقات به تمرکز، اشتیاق و مهارت احتیاج دارید. آیا می توانید انتخاب های درستی داشته باشید و خود را در این ۲۱ مرحله افسانه ای نشان دهید؟

امسال از ویژگی های جدید لذت ببرید: تیم خود را درست کنید، دوچرخه سواران را انتخاب کنید و اعضای جدید بخرید.

ویژگی های جدید بازی:

– گرافیک ارتقا یافته و واقعی

– ساخت تیم! بهترین استعداد ها را برای تیم رویایی تان انتخاب کنید!

– ساخت اسم تیم، پیراهن و پرچم ملی

– حالت چند نفره جدید که در آن شجاعت تیم بر سبک تیم تان تاثیر می گذارد

– مسابقه های زمانی دوباره طراحی شدند!

– تورنمنت های چند نفره هفتگی و روزانه که می توانید دیگر تیم ها را به مبارزه دعوت کنید.

– بیش از ۱۱۰ دوچرخه سوار