جزئیات گرافیکی در سطح کامپیوتر

Pulling USA: جدید ترین بازی شبیه ساز کشش کامیون ها و تراکتور هاست که به صورت کاملا سه بعدی و به اصطلاح گیمر ها، سیمولیتور در اختیار کاربران قرار گرفته است. تست قدرت در این بازی با وجود بیش از ۰۳ کامیون و تراکتور همچنین ۱۰ کلاس اتومبیل ، هرگز به پایان نمیرسد. هر وسیله موجود، قابلیت ارتقاء موتور ، سوپر شارژر، توربو شارژر، سیستم احتراق سوخت و موارد بیشتری در گاراژ را دارد. قبل از شروع هر مرحله میزان باد لاستیک و سنگینی ماشین را با توجه به نوع مرحله و محدوده آن، تنظیم کنید. میتوانید در حومه شهر و در تاریکی شب یا روشنایی روز یا حتی در مناطق داخلی شهر نیز به رقابت بپردازید. برای به دست آوردن پول و انجام به روز رسانی های متعدد بر ماشین های خود، در انواع دوره های رقابتی ازجمله: محلی، استانی و جهانی شرکت کنید.

در این بازی شبیه ساز، باید با کنترل دقیق گاز و کلاچ بتوانید مسیر حرکت ماشین را به لرزه در آورده و به کشیدن با قدرت تمام، ادامه دهید. گرد و خاک و دود بسیار واقع گرایانه ای به هنگام افزایش دور موتور و تیکاف کشیدن ماشین رخ میدهد که هر گیمری را به تحسین افکت های گرافیکی بازی وا می دارد. مراقب هواکشیدن موتور و حتی شکسته شدن میل لنگ ماشین خود بر اثر فشار بیش از حد باشید. در این بازی شاهد ساعت ها پرتاب شدن گل و لای لاستیک ها به آسمان خواهید بود..

کلاس های زیر را در این نسخه از بازی مشاهده خواهید کرد:

کامیون های باربری – ابر کامیون های باربری -اتومبیل های پرقدرت – کامیون های دو وضعیتی – ماشین های کشاورزی – ماشین های اسپورت – ماشین های تقویت شده – ماشین های دیزلی و …

ویژگی های Pulling USA:

– حضور انواع ماشین های سنگین از کشاورزی گرفته تا حمل کننده های پر قدت

– ماشین های فوق العاده اسپورت

– گرافیک تحسین برانگیز

– افکت های پراکنده شدن دود از لاستیک ها و موتور ماشین همچنین پرتاب شدن گل و لای به آسمان به گونه ای هنرمندانه و بی نقص شبیه سازی شده اند.