بازی جذاب Geometry Wars 3: Dimensions یک بازی با گرافیک جذاب و دوست داشتنی برای اندروید می باشد که توانسته جوایز متعددی را کسب نماید. این بازی جذاب که ساخته کمپانی بزرگ و معروف Activision Publishing, Inc. (سازنده بازی کال اف دیوتی) می باشد دارای سبک آرکید و سه بعدی است.

در بازی Geometry Wars 3: Dimensions شما باید با فضاپیمای جنگی خود به نبرد با دیگر فضاپیما ها بپردازید و در نهایت به نبرد پایانی برسید. یکی از ویژگی هایی که بازی Geometry Wars 3: Dimensions را از سایر بازی های در این سبک متمایز می کند محیط و طراحی منحصر به فرد بازی می باشد. اما از طراحی سه بعدی و جذاب بازی که بگذریم بازی دارای گرافیک فوق العاده بالا و در حد کنسول می باشد که قطعا سخت افزار قدرتمندی را م یطلبد. از دیگر ویژگی های بارز بازی می توان به داستان خوب، صداگذاری های حرفه ای و محیط سه بعدی اشاره نمود.

ویژگی ها:

– ۵۰ مرحله جذاب و هیجان انگیز همراه با طیف گسترده ای از اشیاء های سه بعدی و ماموریت های جذاب

– بییش از ۱۰ حالت مبارزه در سطح های گوناگون

– پشتیبانی از کنترل های بلوتوثی

– گرافیک بسیار بالا در حد کنسول ها

– ۵ قدرت ویرانگری خارق العاده

– وجود ۵ فضاپیمای جنگی با قدرت های منحصر به فرد

اگر شما نیز از دوست داران بازی های جنگ فضایی هستید پس حتما بازی Geometry Wars 3: Dimensions را امتحان کنید. همانطور که گفته شد بازی ر ساخته ای دیگر از کمپانی بزرگ و معروف Activision می باشد پس قطعا با یک بازی سطح بالا رو به رو هستید.