گلچین جدید ترین لایو والپیپر ها

زیباترین ها از میان برترین ها

با مجموعه دوم لایو والپیپیرهای اندروید در خدمتتان هستیم
در پی استقبال کم نظیر شما از مجموعه گلچین شده قبلی ، امروز قصد داریم سری دوم تصاویر پس زمینه متحرک را برای دانلود به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران گرامی سایت اندروید کده قرار دهیم. همانطور که مستحضر هستید در سری قبلی از این مجموعه تعداد کثیری از انواع اپلیکیشن های مربوط به تغییر ظاهر اندروید را در بازه زمانی طولانی گلچین کرده بودیم اما امروز به منظور جلوگیری از تکرار در مطالب، جدیدترین لایو والپیپر های ارائه شده را برای گوشی ها و تبلت های شما در غالب یک مجموعه پنج تایی از میان بهترین ها جمع آوری نمونده ایم. شایان ذکر است که این مجموعه شامل آخرین نسخه از هر یک می باشد و به صورت یک فایل فشرده گردآوری شده است.

برخی از ویژگی های لایو والپیپر ها:
دانلود سری دوم لایو والپیپر های Android Live Wallpapers Anthology Series - سری دوم  Snowfall Live wallpaper: قابلیت چرخش تصویر برای تمام دستگاه ها با هر ابعادی، تاثیر پذیری ریزش برف و حرکت تصویر با تکان دادن. تنظیمات رنگ و روشنایی بسیار گسترده. بر طرف شدن باگ ها

دانلود سری دوم لایو والپیپر های Android Live Wallpapers Anthology Series - سری دوم  Digital Flux Live Wallpaper: بازه گسترده ای از بافت ها متعدد برای بلوک ها، قابلیت تنظیم دو رنگ مستقل برای بلوک ها به صورت رندوم. تغییر وضعیت بلوک ها هنگام لمس صفحه به گونه ای که انگار انگشتتان مغناطیسی است . امتیاز ۴٫۶ در گوگل پلی

دانلود سری دوم لایو والپیپر های Android Live Wallpapers Anthology Series - سری دوم   Dream Night Pro Live Wallpaper:
اعجاب آور ترین در میان هم تایان خود می باشد. نمایش میزان شارژ باطری در قالب هلال ماه، چشمک زدن ستاره ها با هر بار لمس کردن ، قابلیت تغییر افکت پارالکس، حرکت درختان و پرواز پرنده های آن با هر لمس. نمره ۴٫۶ در گوگل پلی.

دانلود سری دوم لایو والپیپر های Android Live Wallpapers Anthology Series - سری دوم  Energy Art Live Wallpaper: قابلیت سفارشی سازی فوق العاده همه عناصر ازجمله: سرعت، آمیختگی امواج، غلظت امواج ،ایجاد ذرات انفجاری خیره کننده با دو بار ضربه.