امتیاز ۴٫۳ در گوگل پلی

ULTIMATE RACING: رانندگی سه بعدی، مسابقه فوق العاده مسابقه نهایی و… همگی القابی هستند که میتوان به این بازی گرافیکی در سبک ادامه مسیر و عبور از موانع، داد. با وجود حجم بسیار کم، مراحل متعدد و با جزئیات بالا، جزو مقرون به استفاده ترین بازی های ریسینگ اندروید میباشد. به طوری که با اشغال فضای بسیار کمی از حافظه دستگاهتان ساعت ها سرگرمی و چالش لذت بخش را برای شما به ارمغان خواهد آورد. به قول سازنده بازی: حماسه ی سرعت، تجربه جدیدی را از یک بازی اتومبیل رانی برای گیمر های علاقه مند به این سبک رقم خواهد زد.

گیم پلی بازی بسیار روان و واقع گرایانه بوده،حرکات و انحراف مسیر،و همچنین سیستم تعلیق اتومبیل به زیباییِ یک شبیه ساز اتومبیل رانی میباشد. در تمامی مراحل باید سعی کنید مانع از برخورد اتومبیل خود با دیگر وسایل نقلیه شوید که کار آسانی نخواهد بود و به شدت در گیر چالش های متعدد بازی خواهید شد. هر مرحله را بار ها و بار ها بدون اینکه خسته شوید تکرار خواهید کرد هر قدر که بتوانید بیشتر ادامه دهید، پول بیشتر ی دریافت کرده و قادر خواهید بود تا ماشین های جدیدی را آنلاک نمایید، که با باز کردن هر یک از آن ها به وجد خواهید آمد چرا که هر قدر از کیفیت گرافیکی ماشین ها و جزئیات مراحل تعریف کنیم باز هم کم است!

در این بازی، برخورد ها با موانع، بسیار خلاقانه و جالبِ توجه ساخته و پرداخته گردیده اند همچنین ماشین های حمل سوخت، هلیکوپترِ موشک انداز و ریزش کوهستان نیز به هیجان هر چه بیشتر بازی می افزایند. نمایش لحظه ایِ امتیازات شما در هنگام بازی بر روی صفحه باعث ترقیب شما به افزایش مهارت و لذت هر چه تمام از رانندگی با سرعت بالا میشود

هیجان جنون آور بازی در برابر انگشتان شماست، منتظر چه هستید؟

ویژگی های ULTIMATE RACING:

گرافیک خیره کننده ماشین ها، حتی در سطح از بازی های حجیمِ شبیه ساز

– حجم بسیار کم به نسبت خود بازی

– نقشه های متفاوت و حضور عناصری از قبیل هلیکوپتر، ریزش کوهستان و انفجار ماشین های حمل سوخت