Telegram یکی از محبوب ترین برنامه های چت و امن ترین آنها در میان کاربران در سراسر دنیا می باشد!

تمامی ترفندهای مسنجر تلگرام در این پست جمع آوری شده است!

اختصاصی اندرویدکده

Telegram یکی از امن ترین، سریعترین و محبوب ترین پیام رسان ها در سیستم عامل اندروید می باشد که هر روز طرفداران بسیاری پیدا می کند و در میان کاربران ایرانی به یکی از بهترین مسنجرها تبدیل شده است.

این برنامه با سرعت اینترنت پایین نیز به راحتی و سرعت بالا نیز قادر به دریافت اطلاعات و ارسال آنها می باشد و امنیت آن را در میان سایر برنامه ها می توان بالاترین دانست. شما در هر جای دنیا که باشید و وارد برنامه شوید، برنامه نزدیک ترین سرور را پیدا و به آن وصل می شود و همین امر موجب تسریع سرعت ارسال و دریافت پیام ها، فایل های تصویری، صوتی و … شده است. بر خلاف سایر برنامه های پیام رسان که در آنها شما تنها قادر به ارسال تصاویر می باشید در این برنامه شما می توانید برای دوستان خود فایل های زیپ، صوتی، متنی، آهنگ و … بفرستید و همین امر موجو متمایز بودن این برنامه می شود.

هنگامی که شما در برنامه ثبت نام می کنید و شماره خود را وارد می کنید پس از تایید و وارد کردن کد شناسایی به برنامه ملحق می شوید و در ین هنگام برنامه به صورت اتوماتیک پیغامی برای تمامی کسانی که نام و شماره آنها در دفترچه تلفن گوشی شما سیو (بالعکس) است ارسال می کند که شما هم به جمع تلگرام پیوسته اید و آنها از حضور شما مطلع می شوند.

در این برنامه می توانید حفظ اطلاعات شخصی خود را تضمین نمایید، حتی زمانی که گوشی خود را تعویض و یا از نسخه اندروید آن به نسخه پی سی انتقال پیدا می کنید، زیرا با وارد کردن شماره خود می توانید وارد همان اکانت قبلی خود شوید و تمامی اطلاعات مانند: سابقه چت ها، عکس ها و پیام های دریافتی پیش و روی شما قرار می گیرند.

در این پست برخی از ترفند ها و راهکارهایی که تا به امروز برای این برنامه ارائه شده است را در اختیار شما قرار می دهیم. برای دیدن آموزش ها و ترفندهای برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

دیدن تمامی عکس هایی که شخص تاکنون در پروفایل خود آپلود کرده است:

با استفاده از این ویژگی شما می توانید به تاریخچه تمامی عکس هایی که افراد در پروفایل خود آپلود کرده اند دست پیدا کنید، البته به شرطی که آنها عکس ها را پاک نکرده باشند و اجازه دسترسی را محدود نکرده باشند. برای این کار کافی است بر روی اسم فرد در فهرست دوستان خود در برنامه کلیک کنید، صفحه ای باز می شود که شماره و اطلاعات اکانت فرد را نمایش می دهد حال شما باید بر روی عکس کلیک کنید و اکنون در قسمت فوق صفحه عکس هایی که شخص تاکنون آپلود مرده است مشخص است و می توانید با حرکت به چپ و راست آنها را مشاهده نمایید.

پاک کردن برخی از قسمت های متن و یا صدا:

گاهی پیش آمده است که با فردی گفتگو کرده اید و دوست دارید قسمتی از چت ها و تصاویری که ارسال کرده اید را حذف نمایید. برای این کار کافی است بر روی قسمتی از متن که قصد دارید آن را پاک کنید انگشت خود را نگه دارید و از میان گزینه های نمایش داده شده گزینه Delete را انتخاب نمایید. همچنین می توانید با استفاده از تیک سبز رنگ متن ها علامتگذاری نمایید و تعداد زیادی از آنها را به صورت یکجا حذف نمایید.

پاک کردن سابقه چت ها با یک فرد:

اگر دوست دارید گفتگویی که با یک فرد انجام داده اید را از سابقه چت ها یا همان History برنامه پاک نمایید کافی است انگشت خود را به مدت طولانی (چند ثانیه) بر روی آن قرار داده و گزینه Clear History را انتخاب نمایید. اکنون دیگر برای همیشه این مکالمات پاک شده است و به هیچ طریقی نمی توان آنها را بازیابی کرد.

آموزش ساخت آیدی در برنامه:

با استفاده از این قابلیت می توانید برای خود یک آیدی بسازید و آیدی خود را در سایر شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید تا دوستان بیشتری را داشته باشید. برای ساخت آیدی کافی است به قسمت Setting رفته و بر روی گزینه Username کلیک نمایید اکنون می توانید برای خود نمامی انتخاب نمایید مانند @sorou2h. اکنون آیدی شما ساخته شده است و می توانید با استفاده از آن دوستان و افرادی که شماره شما را ندارند شما را پیدا نمایند.

آموزش حذف کردن استیکر در برنامه:

کافی است وارد قسمت Setting شوید، Messages را انتخاب نمایید و پس از آن وارد بخش Stickers شوید حال شما به تمامی استیکرها دسترسی خواهید داشت و می توانید آنها را حذف نمایید.

اضافه کردن استیکر در برنامه:

اینکار بسیار ساده است و شما کافی است بر روی استیکر جدیدی که برای شما در گروه و … ارسال کرده اند کلیک کنید و پس از آن گزینه Add to Stickers را انتخاب نمایید، اکنون شما به کل مجموعه آن استیکرها دسترسی خواهید داشت و می توانید آنها را دریافت و استفاده نمایید. (حجم دریافت آنها نیز از ترافیک شما کسر می شود)