کسانی که از گجت های اندرویدی استفاده می کنند قطعا با کمپانی محبوب گیملافت آشنایی کامل دارند. این شرکت در تولید بازی های HD با گرافیک بالا برای اندروید تقریبا بی نظیر است و کمتر کمپانی تا به حال این اجازه را به خود داده که با گیملافت وارد رینگ رقابت شود. بازی Heroes of Order & Chaos محصول جدیدی از شرکت گیملافت می باشد که با دارا بودن گرافیک بالا چشم هر شخصی را به خود خیره می نماید.

در این بازی شما باید با دوستان خود همراه شده و به صورت آنلاین وارد میدان جنگ شوید تا بتوانید با تمام قوا دشمن را شکست داده و پایگاه ها، قهرمانان و تجهیزات خود را ارتقا دهید.

شما در این بازی می توانید از بین ۳۰ قهرمان منحصر به فرد و متنوع یکی را به دلخواه انتخاب کنید و یا در مواقع لزوم آن را با قهرمانان دیگر تعویض نمایید. توسعه و ارتقای مهارت ها و تجهیزات خود برای فتح و غلبه بر دشمنان یکی از ارکان اصلی بازی می باشد. همچنین شما می توانید به صورت انفرادی یا در حالت چند نفره (همراهی دوستان) وارد میدان جنگ شده و با جنگ های گروهی کاملا معتاد بازی شوید!

پیشنهاد می کنیم در بازی Heroes of Order & Chaos تیمی, گروهی از دوستان تشکیل دهید و با ارتقای مهارت ها و تجهیزات خود به افسانه ای بی بدیل تبدیل شوید.

دانلود بازی نظم و آشوب Heroes of Order & Chaos v3.5.2a اندروید