اینبار شما باید تیم ملی خود را به قله کوپا آمریکا ۲۰۱۵ در شیلی برسانید. می توانید با ۱۲ تیم موجود در مسابقات، چهار حالت مختلف را بازی کنید و یا با شش تیم دعوت شده دیگر رقابت نمایید. این بازی شامل بهترین امکانات نسخه های قبل است.

از بین هجده تیم آمریکای جنوبی، یک تیم انتخاب کنید

می توانید تیم مورد علاقه خود را از بین ۱۲ تیم حاضر در مسابقات انتخاب کنید: آرژانتین، بولیوی، برزیل، شیلی، کلمبیا، اکوادور، جامئیکا، مکزیک، پاراگوئه، پرو، اوروگوئه و ونزوئلا. همچنین می توانید با دیگر تیم های دعوت شده مانند ایالات متحده آمریکا، کانادا، کاستاریکا، گواتمالا، هندوراس و پاناما بازی کنید.

چهار حالت مختلف بازی

می توانید در بازی های دوستانه شرکت داشته یا تیم خود را در این مسابقات قهرمان قاره آمریکای جنوبی کنید. از حالت چالش لذت ببرید. در این حالت باید شما برای رسیدن به عنوان قهرمانی، ده چالش را پشت سر بگذارید. یک امکان جدید دیگر حالت مسابقات آنلاین است که می توانید تیمی را از یک مسابقه واقعی کوپا آمریکا انتخاب کنید و برای کسب جوایز بی نظیر، امتیاز جمع کنید.

مسابقات آنلاین با بازی های واقعی کوپا آمریکا

در طی مسابقات کوپا آمریکا، می توانید بازی مهم یکی از تیم ها را انتخاب کنید و فرصت کسب امتیاز برای تیم مورد علاقه خود را داشته باشید. هر چقدر که می توانید بازی کنید و در صدر جدول باشید تا جوایز ارزنده ای دریافت کنید. همچنین، اگر تیم شما برنده رویداد باشد، جوایز ضربدر ۲ می شوند.

امکانات باور نکردنی

بهترین تاکتیک ها را برای هر بازی طراحی کنید. می توانید تا ۷ نوع تاکتیک مختلف طراحی کنید.

کنترل کامل بازیکنان: شوت، پاس و حرکت. ساده و راحت.

رویداد های چند نفره که می توانید با تیم دلخواه خود در برابر تمام کاربران دیگر بازی رقابت کنید تا جوایز فوق العاده ای بگیرید.

کنترل های ساده برای کاربران با تجربه و تازه کار.

گرافیک جذاب و انیمیشن های سه بعدی که به بازی جان تازه ای می بخشند