Heroes and Castles 2

دارای ۴ دیتا و ۴ فایل نصبی مختلف برای هر پردازنده!

به پا خیزید و وارد میدان جنگ شوید!

نسخه فول آنلاک و مود شده بازی با نصب کاملا آفلاین و بی دردسر!

قبل از نصب و اجرای بازی حتما وارد اکانت گوگل (جیمیل) شوید!

بازی برای افراد ۱۶ سال به بالا توصیه می شود!

توجه: بازی بر روی گوشی گلکسی نوت ۴ دچار مشکلاتی است و اکنون نمی توانید بر روی این گوشی بازی را نصب و اجرا نمایید که در حال برطرف شدن است و در آپدیت های بعدی این مشکل به کلی برطرف می شود!

– پردازنده شما برای اجرای بازی ۴ هسته ای با فرکانس ۱٫۵ گیگاهرتز به بالا باید باشد!

– حداقل رم مورد نیاز برای اجرای روان بازی ۱٫۵ گیگابایت به بالا می باشد.

– نسخه فوق نسخه مود شده است زیرا نسخه معمولی بازی نیاز به خرید آیتم دارد و در مراحل یالای بازی بدون شک دچار مشکل خواهید شد!

Heroes and Castles 2 چندی پیش برای اندروید منتشر شد که پس از دانلود و تست آن این بازی را در اختیار شما قرار دادیم و می توانید به صورت کاملا آفلاین و بدون دردسر آن را نصب و از بازی لذت ببرید. بازی در فروشگاه گوگل پلی با قیمت ۱٫۹۹ دلار به فروش می رسد و دارای امتیاز ۴٫۱ ستاره می باشد.

قدرت از دست پادشاه خارج شده است و همه در هرج و مرج به سر می برند و دیگر هیچ چیز همانند سابق نیست، شما تنها قهرمان بازی هستید و همه منتظر دستور و فرمان شما می باشند! اجنه و دشمنان دیگر که می خواهند قلعه را تصرف کنند وارد سرزمین شما شده اند و تا نزدیکی و برخی از آنان حتی داخل قلعه وار دشده اند، اکنون شما باید بسیار هوشمندانه و سریع عمل کنید تا هرچه سریعتر آنها را نابود نمایید و از ورود آنها به قلعه جلوگیری نمایید.

دفاع از قلعه، گیم پلی بی نقص و استراتژی خاص خود

وارد میدان جنگ شوید، همه چیز را زیر نظر بگیرید و دشمنان را محاصره نمایید، اکنون زمان آن رسیده است تا کل ارتش خود را برای مبارزه احضار نمایید و دشمن را در یک لحظه نابود نمایید!

قهرمان خود را سفارشی سازی کنید!

برای قهرمان خود سپر، زره و آیتم های بی نظیر دیگری بخرید و او را تا دندان مجهز کنید تا در میدان جنگ همانند یک ستاره بدرخشید!

بخش تک نفره و ماجرایی بازی!

در بیش از ۳۰ مرحله جذاب و بی نظیر در بخش تک نفره بازی دفاع نمایید و با امواج مختلف دشمنان که به سمت شما می آیند مبارزه کنید و پیروز میدان شوید، خون دشمنان را بریزید قبل از اینکه آنها خون شما را بریزند!

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید!