“PES CLUB MANAGER” – بازی مدیریت باشگاه PES در تازه ترین نسخه خود به بازار آمده است. اگر این بازی را دوست دارید، آن را دانلود و نصب کنید. حال بازی جدیدی از سری  PES آمده که نه تنها نشان دهنده هیجان است، بلکه شبیه سازی قدرتمندی نیز دارد. کونامی به تازگی این بازی را منتشر کرده که می توان آن را خویشاوند دور بازی PES Football Manager دانست، زیرا گرافیک و سبک بازی آن بسیار متفاوت است.

همچنین این بازی رقابت نزدیکی با بازی مدیر فوتبال هند هلد ۲۰۱۴ دارد و می توان گفت از آن بهتر هم است، البته برای گفتن این جمله کمی زود است. این بازی فضای سه بعدی واقعی ارائه می کند نه نقطه. می توانید بازیکنان را مستقیم ببینید که با حرکات تکراری مانند تاپ ۱۲ مهندسی نشده اند.

موتور موجود در PES 2016 ، در این بازی اعمال شده است. حرکت هر بازیکن از یک هوش مصنوعی نشات گرفته تا دستورات تاکتیکی ما و توانایی بازیکنان را دنبال کند. بنابراین تقریبا شما بخش مربیگری PES 2016 را در گوشی خود و البته با برخی تغییرات بازی می کنید. برای سبک بازی و قسمت مربیگری به شما باشگاهی داده می شود که از ابتدا باید بجنگد. شما باشگاه، شهر، استادیوم را نام گذاری می کنید، سپس پرچم باشگاه های ثبت شده را برداشته و ملیت باشگاه را تعیین می کنید. بعد از آن، شما بازیکنان آینده داری مانند دنی ولبک، رحیم استرلینگ و غیره را می خرید.

دانلود PES CLUB MANAGER 4.5.1 بازی مدیریت باشگاه اندروید