The Trace: Murder Mystery Game

قیمت در گوگل پلی ۳٫۹۹ دلار!

آیا همیشه دوست داشته اید جای شرلوک هلمز یا خانوم مارپل باشید؟

راز قتل های مشکوک را کشف کنید!

The Trace: Murder Mystery Game یک بازی فوق العاده زیبا و جذاب می باشد که تازگی برای اندروید منتشر شده است و از گرافیک بالا و داستان بی نظیری برخوردار می باشد. این بازی در گوگل پلی با قیمت ۳٫۹۹ دلار به فروش می رسد و برای علاقه مندان به سری بازی های پازل و معمایی بسیار عالی می باشد!

آیا شما همیشه دوست داشته اید تا نقش شرلوک هلمز یا خانوم مارپل را داشته باشید و راز و رمزهای قتل ها و جنایت هایی که اتفاق می افتد را کشف کنید؟

آیا همیشه دوست داشته اید تا وارد صحنه وقوع جرم شوید و به دنبال سرنخ برای نحوه پیدا کردن قاتل، ساعت قتل و آلت قتل بگردید؟

در این بازی شما به دنبال یک قاتل سریالی می گردید و او قتل های مختلفی پشت سر هم انجام می دهد و هیچ سرنخ و یا اثری از خود به جای نمی گذارد! در واقع شما باید از صفر شروع کنید بدون اینکه سرنخ زیادی داشته باشید باید به دنبال این قاتل بگردید و و ارد صحنه وقوع جرم شوید! آیا می توانید چالش هایی که در هر مرحله پیش و روی شما قرار می گیرد را کشف کنید و در نهایت قاتل بازی را پیدا نمایید؟ اگر این چنین است به شما پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی زیبا و جنایی را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید!

– ورود به صحنه وقوع جرم و کشف سرنخ های بسیار برای پیدا کردن حقیقت، نحوه قتل و در نهایت قاتل

– محیط های ۳ بعدی بسیار زیبا و دقیق با جزئیات بالا برای کاوش

– حل پازل ها، تحقیق پرونده های پزشکی قانونی و …

– لذت یک بازی اسرار آمیز و پر از رمز و راز با داستان بی نظیر

در نهایت آیا شما می توانید قاتل را پیدا کنید؟ اگر این چنین است به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید!