Su Mon Smash: Star Coliseum

قیمت در گوگل پلی ۴٫۹۹ دلار!

گرافیک بازی واقعا بی نظیر است!

Su Mon Smash: Star Coliseum یک بازی مربوط به تغییراتی ژنتیکی است که بر روی برخی موجودات انجام شده است و در زمان آینده اتفاق می افتد! این بازی در گوگل پلی با قیمت ۴٫۹۹ دلار به فروش می رود و یکی از گرافیکی ترین بازی های مبارزه ای می باشد که تا به امروز برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است و بدون شک بازیکنان را شگفت زده خواهد کرد!

در این بازی می توانید به صورت آنلاین با دوستان خود به رقابت بپردازید و دشمنان خود را یکی پس از دیگری نابود نمایید، اکنون همه چیز به شما بستگی دارد و نحوه مبارزه ای که انجام خواهید داد شما کسی هستید که می توانید در یک چشم به هم زدن قدرت خود را همانند یک بمب بر روی سر دشمنان خود خراب کنید و آنها را نابود نمایید.

سیستم مبارزه ای بازی بسیار جذاب و روان می باشد و شما می توانید به راحتی و بدون کوچکترین احساس خستگی تا ساعت ها به بازی کردن ادامه دهید. گرافیک بازی نیز بسیار بالا می باشد و همانند کنسول های دستی رده بالا می باشد که بدون شک شما و بازیکنان دیگر شگفت زده خواهید شد!

اگر علاقه مند بازی های رزمی و جذاب با قابلیت آنلاین می باشید پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی زیبا را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید!

تغییرات نسخه جدید:

– بهبود پشتیبانی از تلویزیون آندروید!