Supermassive Black Hole

کهکشان را به گوشی خود بیاورید!

Supermassive Black Hole یک تصویر زمینه متحرک فوق العاده زیبا و گرافیکی می باشد که برای اندروید منتشر شده است و بدون شک یکی از بهترین و با کیفیت ترین والپیپرهای متحرکی می باشد که تا به امروز برای اندروید منتشر شده است!

سیاهچاله ها در کهکشان بسیار زیبا و جذاب می باشند اما به همان مقدار آنها گرسنه و ترسناک می باشند و آماده اند تا هر چیزی که در اطراف آنها وجود دارد را نابود کنند!

هر روز که از خواب بیدار می شوید و به گوشی اندرویدی خود نگاه می کنید سیاهچاله های بسیار زیبا و جذابی را مشاهده می کنید و خود را درون آنها می بینید و اکنون شما به شگفتی و زیبایی کهکشان ها پی می برید اکنون است که از داشتن یک لایو والپیپر فوق العاده و جذاب در گوشی خود لذت می برید! این تصویر زمینه متحرک با استفاده از سنسور ژیروسکوپ گوشی و تبلت اندرویدی شما می تواند تغییر جهت دهد و دقیقا درون سیاهچاله ها و محیط اطراف آن را مشاهده نمایید اکنون شما می توانید از این تصویر زمینه و سیاهچاله ها لذت ببرید و تجربه بی نظیر و متفاوتی را در گوشی و تبلت اندرویدی خود داشته باشید. پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این تصویز زمینه را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید!