جدیدترین نسخه منتشر شده!

بازی ایرانی اندروید خروس جنگی ، موفق ترین بازی ایرانی اندروید چند سال اخیر بوده  و توانسته توجه مخاطبان زیادی را به خود جذب کند. در این بازی شما باید خروس جنگی خود را بسازید و به جنگ خروسان دیگر بروید. بازی به صورت آنلاین بوده  و برای بازی کردن نیاز به اتصال به اینترنت دارید. وارد بازی که می شوید اولین چیزی که توجه شما را جلب میکند گرافیک مناسب بازی است که به صورت فانتزی طراحی شده و همچنین صدا گذاری مناسب بازی که کمتر در بازی های ایرانی به آن توجه می شود. بعد از ورود به بازی و انتخاب نژاد خروس از بین خروس های لازی، شامو و کابوی میتوانید خروس خود را بسازید و بازی را شروع کنید. بازی از دو بخش تشکیل شده، بخش اول که به صورت مرحله ای است و شما مامور شده اید تا شر یاغی ها را از سر سرزمین کم کنید و نظم رو به دنیای خروس های برگردانید و امتیاز بگیرید.

بخش دوم و جذاب تر بازی هم بخش مبارزه ی آنلاین است که می توانید با بقیه خروس جنگی بازارن! به مبارزه بپردازید. لول خروس شما به مرور ارتقا پیدا کرده و تجهیزات و زره های جدید، خروس شما را قدرتمند تر می کند. وقتی داخل بازی نیستید ممکن است خروس های دیگر به شما حمله کنند پس حتما خروستان را بدون زره و تجهیزات رها نکنید.

بازی به خوبی شما را جذب خود می کند و میتواند ساعت ها شما را مشغول کندو برای مشاهده تصاویر محیط بازی و توضیحاتی درباره این بازی جذاب به ادامه مطلب مراجعه کنید.

ویژگی های خروس جنگی:

بازی به صورت انلاین و مبارزه ای

گرافیک مناسب و قانتزی

صدا گذاری مناسب

تنوع در تجهیزات و زره های بازی

آپدیت های منظم و رفع نواقص بازی

تغییرات نسخه  Rooster wars 1.2.39 :

افزایش سلاح های بازی

رفق مشکلات مربوط به شکستن سلاح ها

رفع باگ مربوط به معجون سلامتی

و رفع باگ های دیگر بازی