Big Hero 6: Baymax Blast

قیمت در گوگل پلی ۳٫۹۹ دلار!

Big Hero 6: Baymax Blast تجربه یک داستان بسیار زیبا و هیجان انگیز از بزرگترین قهرمانان که در این بازی گرد هم آمده اند و دارای ویژگی های خاص خود می باشند! این بازی فوق العاده زیبا و جذاب با قیمت ۳٫۹۹ دلار در فروشگاه گوگل پلی به فروش می رسد و دارای امتیاز پایینی می باشد اما محیط بازی و گرافیک آن بسیار عالی است!

وارد خیابان های سان فرانسیسکو شوید و تا می توانید، کلیپ، پوستر و هر چیزی که می توانید در مورد قهرمانان جمع کنید تا اطلاعات بیشتری نسبت به آنها به دست آورید! در این بازی در هر مرحله از آن شما باید در خیایان های سان فرانسیسکو ماموریت هایی که به شما داده می شود را با موفقیت به پایان برسانید و به یکی از بهترین قهرمانان شهر تبدیل شوید. با گذشت مراحل می توانید با پولی که در اختیار دارید فن آوری های جدید و پیشرفته تری را برای قهرمان خود بخرید و از آیتم های جدیدتری استفاده نمایید!

بازی دارای انواع شخصیت های مختلف و بیش از ۶ داستان بی نظیر می باشد که هر کدام دارای نقشه های مخصوص خود می باشند. پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید!