در بازی “MARVEL Future Fight” شما می توانید به بزرگترین قهرمانی تبدیل شوید که تاریخ مارول تاکنون به خود دیده است و رکورد خود را در همه جا ثبت کنید! آماده شوید تا نبردی حماسی انجام دهید و دشمنان را نابود کنید، چشم تمام جهانیان به شما است پس آنها را نا امید نکنید و مبارزه خود را با موفقیت به پایان برسانید! مدیر نیک یک تماس بسیار وخیم از آینده دریافت کرده است این تماس از ابعاد مختلف مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است و به زودی از هم فرو می پاشد! اکنون این وظیفه شما است تا قدرتمندترین قهرمانان را در کنار یکدیگر جمع آوری کنید و با خائنان بزرگی که قصد نابودی این دنیا و شما را دارند مبارزه نمایید و از این جهان محافظت نمایید! تیم خود را از میان قهرمانانی هالک، مرد آهنین، و کاپیتان امریکا و همچنین دیگر قهرمانان مارول را می توانید جمع آوری نمایید! سلاح ها و مهارت های خود را ارتقا دهید و تا می توانید قدرت خود را برای مبارزه با دشمنان بالا ببرید! در بخش مبارزات حماسی شما می توانید با قهرمانان انتخابی مبارزه نمایید و دشمنان را یکی پس از دیگری نابود نمایید.

دانلود MARVEL Future Fight 9.8.6 بازی مبارزه قهرمانان آینده اندروید

MARVEL-Future-Fight- android game

هر روزه ده ها عنوان مختلف در سبک های گوناگون برای سیستم عامل اندروید تولید شده و روانه گوگل پلی می شود. یکی از محبوب ترین سبک های بازی در تمامی پلتفرم ها، سبک اکشن می باشد و بازی هایی که در این سبک برای سیستم عامل اندروید تولید می شوند معمولا برای محبوب شدن شانس بیشتری نسبت به عناوینی دارند که در سبک های دیگر مانند پازل منتشر می شوند. حالا اگر شخصیت های بازی اکشن MARVEL Future Fight برگرفته از قهرمانان فیلم های پر طرفدار تولید شده بدست مارول باشد، موفقیت تضمین شده ای را برای آن به همراه خواهد داشت.

MARVEL Future Fight یکی از این دسته بازی های اکشن پرطرفدار می باشد که تمام شخصیت های آن از فیلم های تخیلی مارول گرفته شده و توسط شرکت بازی سازی Netmarble Games روانه گوگل پلی شده است. این عنوان تا کنون نزدیک به ۵۰ میلیون بار دانلود را تجربه نموده و موفق به کسب امتیاز ۴٫۵ از ۵ شده که در ثبت آن تقریبا ۱٫۵ میلیون نفر نقش داشته اند.