بازی “Dungeon Legends” عنوانی فوق العاده زیبا و جذاب در سبک نقش آفرینی میباشد که برای اندروید منتشر شده است و شباهت بسیار زیادی به بازی شکارچی سیاهچال دارد که چندی پیش نسخه پنجم آن توسط شرکت گیم لافت منتشر شد با این تفاوت که از حجم مناسبی برخوردار است و بر روی اکثر گوشی ها و تبلت های اندروید که دارای اندروید ۴٫۰ به بالا می باشند اجرا خواهد شد. در بازی Dungeon Legends شما در نقش یکی از کوتوله های قهرمان می باشید که برای جمع آوری طلا و دفاع از شهر خودش دست به کار می شود و ماجراجویی خود را آغاز می کند. در این راه شما باید از میان خطرات و دشمنان بسیاری عبور کنید تا به هدف خود برسید. چالش هایی که پیش روی شما قرار می گیرند به تدریج سخت تر از گذشته خواهند شد تا اینکه شما را حسابی به چالش بکشند! با قابلیت مولتی پلیر بازی می توانید با دوستان خود وارد دنیای بزرگ بازی شوید و یکدیگر را بسنجید و مهارت های خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارید. سیستم کنترل بازی برای دستگاه های لمسی طراحی شده است و بدون شک گیم پلی بی نظیری را در اختیار کاربر قرار خواهد داد.
به سیاحت در جهانی مملو از ماجراجویی بپردازید:
به داخل سیاهچال ها قدم گذاشته و به چالش های هفتگی ملحق شوید. در هر یک از سفر های خود به دستاورد های نوینی می رسید که در بهبود اسکیل های شما موثر هستند.
در آرنا های نبرد به مبارزه مشغول شوید:
به شکل زنده با دیگر بازیکنان به صورت آنلاین مبارزه کنید. در این مبارزات مهارت های فردی تفاوت ها را به وجود می آورند. می توانید به تنهایی و یا با دوستان به آرنا ها وارد شوید و قابلیت های خود را به اثبات رسانید.
تجربه حقیقی اکشن و نقش آفرینی:
رابط کنترلی بازی به نحوی تدارک دیده شده است که بازیکن به راحتی بتواند استراتژی مورد نظر خود را پیاده سازی کند. به یاد داشته باشید که توانایی های ویژه را به هوشمندی ترکیب کنید تا بتوانید دشمنان سر سخت خود را شکست دهید.
پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه بازی Dungeon Legends را از دست ندهید.
دانلود بازی افسانه های سیاهچال Dungeon Legends v3.21 اندروید + مود