جدیدترین نسخه برنامه Xmod سازگار با آپدیت جدید بازی کلش

تنها برنامه موجود هک کلش آف کلنز

بدون هرگونه خطر بن شدن و بسته شدن پروفایل

برای اولین بار در سایت های ایرانی با آموزش گام به گام 

اگر شما هم هر روز زمان زیادی برای بازی Clash Of Clans صرف می کنید  و از طرفداران پر و پا قرص این بازی مهیج هستید ، این برنامه هک حتما به کارتان می آید.

ممکن است در اینترنت و سایت های مختلف ایرانی و خارجی و سایت های ویدوئی راه ها و برنامه های زیادی را برای هک کردن این بازی محبوب دیده باشید ، اما توجه داشته باشید که همه این برنامه ها و حقه ها ممکن است در ابتدا کارساز باشند و واقعی به نظر برسند اما بعد از آپدیت شدن بازی و آمدن نسخه جدید سرور بازی شما را متقلب تشخیص داده و سریعا بن یا جریمه خواهید شد و به احتمال زیاد پروفایل شما موقتی یا برای همیشه بسته خواهد شد. مطمئنا هیچ کدام از شما دوستان دوست ندارید که  بازی را از اول آغاز کنید و وقتی را  که صرف کرده اید هدر دهید ، پس قاعدتا استفاده از هیچ یک از این تقلب ها را به شما پیشنهاد نمی کنیم.

اما امروز نرم افزاری کاملا امن و مطمئن را به شما آموزش خواهیم داد که در آن خبری از جم چند هزار تایی یا ساختمان های آخرین لول نیست اما مطمئنا شما را در پیش بردن هر چه سریعتر  روستای خود کمک خواهد کرد.

اگر شما هم دوست دارید از دوستان و آشنایان خود در بازی کلش پیشی بگیرید و غارت خود را چند برابر افزایش دهید ، این نرم افزار را  حتما به شما توصیه می کنیم.

ویژگی های کلیدی این برنامه :

  • این هک به شما این امکان را می دهد تا شما در هنگام سرچ کردن برای حمله ، کسانی را پیدا کنید که منابعشان از حد معمولی که شما تعیین می کنید بیشتر باشد. (برای مثال بیشتر از ۹۰۰۰۰ سکه یا الیکسیر)
  • با این هک می توانید به هر کسی که می خواهید حمله کنید.
  • با این هک وقتی که از بازی خارج می شوید به شما حمله نخواهد شد.

توجه داشته باشید که : برای استفاده از این برنامه حتما گوشی شما باید روت شده باشد.

برای دانلود این برنامه و آموزش استفاده از آن به ادامه مطلب مراجعه کنید .

 

 

اول از همه اولین شرط استفاده از این برنامه ، روت بودن گوشی شماست. اگر گوشی شما روت نیست قید استفاده از این برنامه را بزنید.

  1. ابتدا برنامه را دانلود و روی گوشی خود نصب کنید .
  2. پس از نصب ، برنامه را اجرا کنید ، اگر گوشی شما روت باشد احتمالا بار اول از شما اجازه استفاده از روت را میخواهد که این اجازه را به برنامه بدهید.

(دو گزینه برای شما نمایش داده می شود ، grant   و Deny  که شما باید گزینه grant را انتخاب کنید) این سوال تنها بار اول استفاده از این برنامه  از شما پرسیده می شود )

  1. وقتی برنامه اجرا شد روی بازی clash of clans کلیک کنید ، صفحه دیگری می آید که شما باید در پایین کنار گزینه سبز رنگ ، روی گزینه طوسی رنگی که وجود دارد کلیک کنید.
  2. باز زدن دکمه طوسی ، صفحه دیگری باز می شود که در آن نسخه های مختلف برنامه هک را خواهید دید.
    آخرین نسخه موجود را با زدن دکمه نارنجی رنگ کنار آن ، نصب کنید ( نصب نسخه جدید کمی طول می کشد ، شکیبا باشید)

جدیدترین نسخه در حال حاضر که با نسخه جدید بازی کلش کار می کند ، نسخه ۱٫۳٫۴ است که در تاریخ ۲۶/۲/۲۰۱۵ ریلیز شده است و شما می توانید آن را بگیرید (نسخه های جدید به مرور و با آپدیت شدن بازی توسط هکر ، قرار داده می شود و نسخه های جدید را بعدا با تکرار مرحله ۳ و ۴ می توانید دانلود کنید)

دانلود هک بازی Clash of Clans اندروید با برنامه Xmod v1.3.1

دانلود هک بازی Clash of Clans اندروید با برنامه Xmod v1.3.1

دانلود هک بازی Clash of Clans اندروید با برنامه Xmod v1.3.1

  1. اگر نسخه جدید به درستی نصب شده باشد ، دکمه نارنجی رنگ به رنگ سبز در می آید.
  2. با زدن دکمه back به صفحه ابتدایی برنامه بازگردید و این بار روی گزینه ای که در سمت راست آیکون کلش آف کلنز هست کلیک کنید ، با زدن این دکمه بازی اجرا می شود ، اما با این تفاوت که در سمت راست بازی یه گزینه دایره مانند با حرف X نمایان شده  ! اگر مراحل را درست انجام داده باشید و گوشی روت باشد این حرف ایکس در بازی نمایش داده می شود.
  3. با زدن روی حرف X صفحه سیاه رنگی باز می شود که درآن می توانید ، تنظیمات برنامه را به دلخواه تغییر دهید.

دانلود هک بازی Clash of Clans اندروید با برنامه Xmod v1.3.1

oدانلود هک بازی Clash of Clans اندروید با برنامه Xmod v1.3.1

  1. گزینه اول Gold more than : یعنی حریف هایی که هنگام سرچ برای شما می آورد ، طلایشان بیشتر از این عدد باشد ، شما با انتخاب این گزینه میتوانید عددی را وارد کنید ، مثلا طلای بیشتر از ۱۰۰۰۰۰
  2. گزینه دوم Elixir more than : یعنی حریف هایی که هنگام سرچ برای شما می آورد  ، الیکسیرشان بیشتر از این عدد باشد. شما با انتخاب این گزینه میتوانید عددی را وارد کنید ، مثلا الیکسیر بیشتر از ۱۰۰۰۰۰
  3. گزینه سوم Dark Elixir more than : یعنی حریف هایی که هنگام سرچ برای شما می آورد ، دارک الیکس شان بیشتر از این عدد باشد ،  شما با انتخاب این گزینه میتوانید عددی را وارد کنید ، مثلا دارک الیکس شان بیشتر از ۱۰۰۰۰۰
  4. گزینه Get trophy more than : یعنی حریف هایی که هنگام سرچ برای شما می آورد ، تعداد کاپ شان بیشتر از این عدد باشد .
  5. Max town hall level : یعنی حریف هایی که هنگام سرچ برای شما می آورد ، حداکثر لول خانه اصلی شان این عدد باشد.
  6. Meet all conditions : یعنی حریف هایی که هنگام سرچ برای شما می آورد ، همه شرایط گزینه های۱ ۲ ۳ ۴ ۵ را داشته باشند. برای استفاده ، آن را روشن یا On کنید
  7. Search Switch : با روشن گذاشتن این گزینه دیگر نیازی به زدن دکمه Next ندارید و برنامه خودش به سرعت به دنبال روستایی با شرایطی که تعیین کردید میگردد و برای شما می آورد! برای استفاده ، آن را روشن یا On  کنید
  8. Keep Active: فعال نگه داشتن برنامه ، برای استفاده ، آن را روشن یا On کنید
  9. Sandbox Attack : با روشن کردن این گزینه شما به هر نقشه ای که میخواهید چه در کلن خودتان باشد چه در هر کلن دیگری می توانید اتک بزنید ، البته این اتک فقط برای دستگرمی هست و در انتهای اتک ، برنامه شما را از بازی به بیرون می اندازد اما باز هم بد نیست ! برای استفاده ، آن را روشن یا On  کنید ……..توجه کنید برای استفاده از گزینه ۹ ، بعد از روشن کردن آن ، هر روستایی که میخواهید به آن اتک بزنید باید با زدن scout  به صورت معمولی به دیدن آن برید ولی خواهید که نیروهایتان هنگام بازدید در پایین حاضر هستند و شما میتونید اتک بزنید. اما آخرش از بازی میاد بیرون!
  10. Sound Switch : اگر روشن باشد هنگام پیدا کردن نقشه دلخواه ، آهنگ بازی به صدا در می آید.