Red Baron: War of Planes یک بازی مهیج در رابطه با جنگ های هوایی در جنگ جهانی اول می باشد. این بازی زیبا محصولی از کمپانی Red Baron: War of Planes می باشد و دارای گرافیک بی نظیری است.

در بازی Red Baron: War of Planes به جنگ جهانی اول بازگردیم جایی که برای اولین بار از هواپیماهایی جنگی استفده می شد. شما در این بازی در نقش یکی از خلبان های هواپیماهای جنگی می باشید و باید به خاک دشمن نفوذ کرده و نیرو های خود را پشتیبانی کنید.

بازی دارای گرافیکی خیره کننده و جذاب می باشد که قطعا شما را حیرت زده خواهد کرد. با هواپیمای جنگی خود به خاک دشمن نفوذ کرده و اسرار آن ها را ثبت نمایید و برای یک نبرد بزرگ آماده شوید. بازی دارای ۲۰ ماموریت مهیج و چالش بر انگیز می باشد و در دو سطح  مختلف وجود دارد.

بازی دارای ۵ هواپیما جذاب و متفاوت می باشد و همچنین دارای بالن و هواپیما های غول پیکر دیگری نیز می باشد که شما را حیرت زده خواهند کرد. در بازی شما چند وظیفه اصلی دارید: حفاظت از متحدان، تعقیب کردن اهداف، از بین بردن دشمنان و از همه مهم تر زنده ماندن در جنگ ! همچنین در این بازی شما در شرایط آب و هوایی مختلف نیز قرار می گیرید و جنگ در شرایط مختلف را تجربه می کنید.