بازی هیجان انگیز Secret Files Tunguska یکی دیگر از ساخته های کمپانی موفق Deep Silver می باشد که دقایقی پیش نسخه جدید آن در پلی استور عرضه شد. بازی Secret Files Tunguska همانطور که از نامش مشخص است یک بازی در سبک معمایی و ماجراجویی برای اندروید است. داستان بازی از این قرار است که یک دانشمند بسیار معروف به نام Vladimir Kalenkow در طی یک اتفاق ناگوار دخترش و دستیارش را می دزدند. او به دنبال دختر و دستیارش همه جای شهر را جستجو می کند اما اثری از آن ها پیدا نمی کند.

او توسط نیروهای اطلاعاتی روسیه و یک سری دستگاه های سری به دنبال دخترش و دستیارش به کشور های مختلفی سفر کرده است. دانشمند داستان ما به سرنخ هایی رسیده است که نشان می دهد این یک توطئه ناگوار است! شما در بازی باید همراه با دانشمند داستان ما شوید و به کشور های آلمان، روسیه، کوبا، چین و حتی قطب جنوب سفر کنید تا بتوانید دختر و دستیار دانشمند را پیدا کنید.

ویژگی ها:

– یک بازی ماجراجویانه بسیار زیبا مخصوص تبلت ها و گوشی های اندرویدی

– بیش از ۱۲ ساعت ماجراجویی شگفت انگیز

– بدون نیاز به پرداخت درون برنامه

– دو شخصیت اصلی قابل بازی

– داشتن داستان های متفرقه دیگر

– دارا بودن ماموریت های بسیار، پازل ها و معما های متفاوت

– بیش از یکصد مکان های هیجان انگیز

– گرافیک بسیار بالا همراه با افکت های زیبا

– صدا گذاری های حرفه ای

– داشتن زبان های آلمانی، انگلیسی، روسی، لهستانی، فرانسوی، اسپانیایی و ایتالیایی

– ویژگی های کنترلی مبتنی بر لمس

دانلود بازی Secret Files Tunguska را به تمام دوستداران بازی های ماجراجویی و معمایی پیشنهاد می کنیم. بازی Secret Files Tunguska دارا گرافیک و گیم پلی مهیجی می باشد که شما را شگفت زده خواهد کرد.

حداقل سیستم مورد نیاز:

اندروید ۲٫۳ و بالاتر

رم بالای ۵۱۲mb

بدون نیاز به پرداخت درون برنامه ای