بازی بسیار زیبا و هیجانی Egg Fight یکی دیگر از سری بازی های مبارزه ای در سبک و استایلی جدید می باشد که ساعاتی پیش در پلی استور عرضه شد. این بازی هیجان انگیز دارای گرافیکی و کارتونی بسیار بالا می باشد که همراه با یک داستان شگفت انگیز قطعا شما را شگفت زده خواهد کرد.

در بازی Egg Fight تخم پرندگان مختلف در اثر یک رشد نا متوازن بسیار بزرگ و غول پیکر شده اند و پرندگان تکامل یافته ای به وجود آمده است. اکنون این پرندگان با یکدیگر برای حاکمیت بر جهان در حال مبارزه و نبرد هستند. شما باید یکی از تخم پرندگان را برای خود انتخاب کنید و وارد این نبرد نفس گیر شوید. وظیفه شما شکست دادن دیگر پرندگان و حاکمیت بر دنیای پرندگان می باشد. اما شاید برایتان سوال شده باشد که چرا و چگونه این تخم پرندگان به این شکل در آمده و تکامل یافته شده اند؟ پاسخ اینجاست که دانشمندی در حال انجام یکسری آزمایش بر روی تخم چند پرنده بود که ناگهان آزمایش با شکست رو به رو شد و تخم پرندگان به صورت تکامل یافته و نا متوازن شده اند.

از بین چند پرنده مختلف تخم یکی از آن ها را انتخاب کنید و وارد نبرد نفس گیر و چالش بر انگیز شوید. بازی دارای گرافیک کارتونی و گیم پلی بسیار جذابی است.

ویژگی ها:

– نمایش مهارت های خود در یک گیم پلی مبتنی بر لمس کردن

– انتخاب ۷ نوع حیوان با بیش از ۲۰ تخم که هر کدام حرکات نمایشی مختلف و مهارت های منحصر به فردی دارا می باشند

– طراحی و صدا گذاری های حرفه ای

– ارتباط با دیگر بازیکنان در سراسر دنیا

– انجام مراحل و بازکردن دستاورد های جدید و جالب

– موسیقی متن بسیار زیبا و دوست داشتنی

دانلود بازی Egg Fight را به تمام دوستداران بازی های مبارزه ای و گرافیکی پیشنهاد می کنیم. این بازی بسیار مهیج بدون داشتن دیتا و فایل اضافی می باشد اما گرافیک و گیم پلی آن بسیار بالا است که در ادامه مطلب می توانید تصاویری از محیط بازی مشاهده کنید.