بازی Blackthorn Castle یکی دیگر از بازی های کاراگاهی و معمایی برای اندروید می باشد که توسط استودو بازی سازی Lone Wolf Games طراحی و منتشر شده است.

عمو هنری از شما خواسته تا او را برای حل یک راز پیچیده همراهی کنید. کاوش در یک میط مرموز و کاراگاهی در سبک داستان های قرن ۱۴ که بسیار جذاب و هیجان انگیز می باشد. شما باید در محیط بازی به دنبال آیتم ها و سرنخ بگردید تا بتوانید معمای بازی را حل کنید. عمو هنری سال ها پیش یک گنجینه بسیار با ارزش را از دست داده بوده است و اکنون متوجه می شود که شخصی او را دزدیده بوده است. حال او به تعدادی سرنخ دست یافته است که جای تقریبی این گنجینه را مشخص می کند، او از شما درخواست دارد که با او همراه شوید و برای پیدا کردن این گنچینه با ارزش وی را همراهی کنید.

با کاوش در محیط بازی و کمی تفکر می توانید به سرنخ های بسیار جالبی دست پیدا کنید که جایگاه گنجینه را برای شما بیان می کند. اکنون شما متوجه شده اید که ممکن است این گنجینه در قلعه بلکتورن در انگلستان قرار گرفته باشد حال با سرعت به عمو هنری خبر داده و راهی این قلعه مرموز می شوید اما چه چیزی در پیش روی شماست؟

ویژگی ها:

– گرافیک HD بسیار زیبا

– موسیقی متن بسیار زیبا

– جلوه های موسیقی شگفت آور

– قابل اجرا بر روی تبلت ها

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.