بازی Mystery Manor یکی دیگر از بازی های معمایی و فکری می باشد که توسط کمپانی Game Insight در پلی استور عرضه شده است. این بازی زیبا با داشتن داستانی جذاب و پر محتوا همراه با افکت های ویژه تبدیل به یکی از برترین بازی های سبک فکری برای اندروید شده است. در ادامه با معرفی بازی با ما همراه باشید.

همان طور که گفته شد بازی Mystery Manor یکی دیگر از بازی های سبک معمایی و هیدن آبجکت برای اندروید می باشد که دارای گرافیک و داستان بسیار خوبی است. داستان بازی حول یک معمای پیچیده درباره ناپدید شدن یک از شخصیت های بازی است. با ناپدید شدن وی، فقط یک سرنخ وجود دارد و آن هم یک پیام بسیار رمز آلود می باشد که توسط فرد گمشده ضبط شده است. حال شما باید از طریق این پیام به دنبال او بگردید و برای این کار باید ابتدا تمام سرنخ های موجود را پیدا کنید.

شما باید در یک عمارت عجیب و غریب به دنبال آیتم های پنهان بگردید و به حل معماهای مرموز بپردازید و در بین راه با شخصیت های بسیاری رو به رو خواهید شد که هر کدام داستان جداگانه ای دارند. در این عمارت با وارد شدن به هر اتاق باید یک معماهی پیچیده را حل کنید تا بتوانید به اتاق بعدی بروید.

دانلود بازی زیبای Mystery Manor را به تمام دوستداران بازی های معمایی و هیدن آبجکت پیشنهاد می نماییم. بازی دارای امتیاز ۴٫۴ در گوگل پلی می باشد و قطعا شما را شگفت زده خواهد کرد.