با پشتیبانی از زبان شیرین فارسی

سامسونگ همیشه جزء بهترین شرکت هایی است که از گوشی های هوشمند خود پشتیبانی می کنند.این شرکت همیشه سعی کرده است که زودتر از بقیه شرکت ها جدیدترین آپدیت نسخه اندروید را برای گوشی های نسل پیشین خود عرضه نماید. Galaxy Core نیز از این قاعده مستثنی نبوده و با پشتیبانی خوب سامسونگ هم اکنون آپدیت نسخه ۴٫۴٫۴ سیستم عامل اندروید را دریافت نموده است. شما کاربران خوب و همیشگی اندرویدکده می توانید رام رسمی اندروید ۴٫۴٫۴ را برای Galaxy Core در ادامه مطلب همین پست، دانلود کنید.


پیش نیاز:

در ابتدا از نصب بودن درایور گوشی مطمئن شوید.سپس برنامه odin را دانلود کرده و آن را از فایل زیپ خارج نمایید

آموزش نصب:

ابتدا برنامه odin را اجرا کنید و فایل فریمور را از حالت زیپ خارج نمایید.سپس در قسمت AP فایل tar.md5 را قرار دهید.گوشی را خاموش کرده و با گرفتن همزمان کلید های “ولوم پایین + هوم + پاور” آن را به حالت دانلودینگ ببرید.
حالا نوبت آن رسیده که گوشی را با کابل به کامپیوتر متصل نمایید و پس از آبی شدن قسمت ID:COM در برنامه odin بر روی کلید Start کلیک کنید.از اینجا به بعد همه چیز را به دست کامپیوتر بسپارید و پس از نمایش کلمه pass گوشی را از کامپیوتر جدا کنید.
پس از راه اندازی دوباره گوشی که ممکن مدت زمان بیشتری طول بکشید، شما اندروید ۵٫۰ را بر روی گوشی Galaxy Core خود مشاهده خواهید کرد.